Ne, nije tako jednostavno.

15:26

Pozdrav ekipa!


Mislim da su nam svima poznati oni članci u teen časopisima, popud ok!-a, teen-a, ili možda na teen sajtovima, koji nam 'pomažu' u ljubavnom životu. Tipa, kako započeti razgovor sa simpom ili možda probaj jedan od ovih uleta. Prvo, tko još koristi riječ simpa? Gotovo nitko, možda mlađe generacije. Osobe moje dobi, definitivno ne.

Osobama koje pišu te članke očito nije poznat osjećaj kada se jedva usudiš pogledati osobu koja ti je sviđa, a kamo li da joj još uletavaš sa nekim posebnim uletima. I jedno hej je predugačka riječ za izgovoriti kada se mimoiđete na hodniku. Što je onda sa čitavom rečenicom, koja bi trebala glasiti: toliko si zgodan da sam zaboravila upad koji sam smislila (ili nešto slično)? Ja ću vam reći, nemoguća misija!


Ok, slažem se da ima cura koje su hrabre za ovakve ulete, ali mislim da mi sramežljivice ipak prevladavamo. Također, mislim da takvi uleti ne prolaze, pogotovo kad ih izgovori sramežljivo žensko.Zamuckivanje i crveni obrazi su, pa gotovo, zagarantirani. Budimo realni, većina dečkiju će blenuti u nas kao tele u šarena vrata te se podrugljivo nasmijati i eto ti blama. Rijetko kojem će ovo zaista zvučati fora. 

Autori članaka, koji bi trebali biti od pomoći, trebaju shvatiti da nije sve tako jednostavno. Jedno je napisati, a drugo to stvarno učiniti. Vjerujem da je većina tih članaka ostala samo na pročitanome i zabačenom negdje duboko u ladici (ukoliko je riječ o časopisu), iskreno nepojmljivo mi je da je netko zaista na taj način prišao, kako oni kažu, simpi.



Možda pretjerujem, preuveličavam, možda je ovako samo s moje strane gledišta. Možda zaista ima puno više hrabrih nego što mislim. Pišite mi svoje mišljenje, voljela bih ga čuti.


I još nešto, da se razumijemo. Nismo samo mi cure te kojima je bed prići dečku, i oni su ti kojima je ponekad potreban poticaj. Naravno, ne bih rekla ni da su njima članci kako uletiti curi baš od pomoći.


Do čitanja, Lara!



[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

6 komentari

  1. Definitivno se slažem s tobom da su ti uleti stvarno nemoguća misija za sramežljivice (here I am) :)
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. U pravu si, čekala sam de se neko izjazni povodoom te teme...
    Mislim da su autori tih članaka ili komičari ili potpuni ludaci...
    Neki tesktovi ponekad stvarno nemaju smisla hahah :)
    Odlično si ovo napisala, slike su mi p r e l e p e i još više krase ovaj predivan post <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad sam imala 12/13 godina bila sam opsednuta časopisima poput ok1-a (što je kod nas, čini mi se, hej!) i stalno sam mislila da mogu ja da uradim ono što su autoričlanka napisali, ali ne, nije to istina. Jeste da sam jedna od onih koje nije sramota reći nešto ili se veoma izblamirati nekim pitanjem, ali kada treba prići dečku koji mi se dopada- prosto ne ide, crveni obrazi, odseku se noge i eto, kraj. :D Zato, što se kaže, ni ne prilazim :D

    OdgovoriIzbriši
  4. great post dear :)
    follow me? follow you :)
    Mój blog



    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post i slazem se

    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/04/kako-do-savrsene-kose.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Totalno se slažem s ovim što si napisala, svaka čast! Napokon netko da obrazloži kako treba :D Super post i jako lijepe fotografije :)

    http://catherinehere.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe