Mjesečna doza citata #4 | Ožujak 2017.

22:43

Pozdrav!


Došao je red na post iz rubrike Mjesečna doza citata. Danas sam se opredijelila za motivirajuće citate. Uz to što je i meni potrebna motivacija, potrebna j i vama. Uživajte!


"Budi svoj vlastiti heroj."

"Pronađite posao  koji volite i nećete morati raditi niti jednog dana u svom životu."
-Buddha-

"Kada najviše ne možeš, tada najviše moraš!"

"Svaki profesionalac je jednom bio početnik."

"Najgore što sam mogao biti je biti kao i svi ostali. Mrzio sam to."
-Arnold Schwarzenegger-

"Pobjednik je zapravo gubitnik koji je probao još jedan put."
-George M. Moore Jr.-

"Baš kad je gusjenica mislila odustati, pretvorila se u leptira. Dišeš, možeš!"

"Pronađite ono što volite i pustite da vas to i ubije.-
-Charles Bukowski-

"Um caruje dok snaga ne popizdi."

"Za pobjedu nije potrebna magija već samo želja."
-Mirko Filipović Cro Cop-

"Budi ratnik ne mučenik."

"Dan kad odustanem je dan kad sam umro."

"Nema izgovora."

"Kako bi uspjeli moramo prvo vjerovati da možemo."

"Život ima dva pravila:
1. nikad ne odustaj
2. uvijek se sjeti prvog pravila."

"Budite alergični na prosječnost."

"Sanjaj. Želi. Uradi."

"Ne odustaj. Tvoji snovi te čekaju."

"Danas ću napraviti ono što drugi neće tako da ću sutra moći ono što drugi ne mogu."

"Kada poželite odustati sjetite se zašto ste počeli."

"Skoči i vjeruj da će se stvoriti mreža pod tobom."

"Ili ću naći put ili ću ga napraviti."

"Ako naiđeš na put bez prepreka vjerojatno ne vodi nigdje."

"Što je nebo tamnije to će zvijezde biti sjajnije."

"Neki ljudi će pokušati naći nešto loše u tebi samo zato što ne mogu podnesti ono dobro."

"Oni pričaju o tebi jer ako bi pričali o sebi nitko ih ne bi slušao."

"Nikada nije bilo važno što se priča, već tko priča. Uvijek su gori za boljima lajali!"

"Hrabar šuti kad pati, slabić kuka i kad uživa."

"Uradi, zato što su ti rekli da nećeš moći."


"Ako ti neko kaže da nešto ne možeš, zapamti da su to njegova ograničenja, a ne tvoja."


"Svijet je pun uspješnih ljudi kojima su drugi govorili da su im snovi nemogući."

"Radi sve dok tvoji idoli ne postanu tvoji rivali."

"Iza svake uspješne žene stoji ona sama!"

"Neki ljudi sanjaju uspjeh, a drugi ostaju budni kako bi ga ostvarili."

"Činjenica da nisi tamo gdje bi želio biti, treba ti biti dovoljna motivacija."

"Nekad su mi govorili da je nemoguće. Sad me pitaju kako sam to uradio."

"Ti si ono što radiš, a ne ono što kažeš da ćeš napraviti."

"Svoje mjesto u trci sigurno gubiš, ako se okrećeš da vidiš gdje su ti protivnici."

"Sasvim je ok da te svi ljudi ne vole, nemaju svi dobar ukus."

"Radi dok se oni zabavljaju i živjet ćeš kako oni sanjaju."

"Nekad u životu nisu potrebni samo plan i želja, nekad su potrebna i muda."

"Kada sam izgubio izgovore, našao sam rezultate."

"Nije potrebno da se svidiš, ionako ništa ne radiš zbog drugih."

"Učini svoje roditelje ponosnima, svoje neprijatelje ljubomornima i sebe sretnim."

"Radi ono što je ispravno, a ne ono što je lakše."

"Nikad ne dozvoli malim umovima da te uvjere da su tvoji snovi preveliki."

" 'Nemoguće' je samo zid. Pokaži da ga možeš preskočiti."

"Vjeruj mi, ja nikada ne gubim. Ili pobijedim ili naučim."

"Svi padamo u životu, pitanje je tko ima snage dignuti se."

"Život je najteži ispit. Mnogi ljudi padaju jer pokušavaju prepisati od drugih, a ne shvaćaju da svi imamo različita pitanja."

"Napredak je ono što nastane kad nemoguće postane neophodno."

"Tko se bori taj može izgubiti. Tko se ne bori, taj je već izgubio."

"Ti si jedini vozač svog života, ne dozvoli nikome da ti ukrade volan."

"Najveći zatvor u kojem ćeš ikad boraviti je strah od toga što drugi misle."

"Ako želiš uspjeti moraš biti jači od svojih uspjeha."

"Tko pobjedi druge je jak. Tko pobjedi sebe je moćan."

"Kloni se negativnih ljudi, oni imaju problem za svako rješenje."

"Nije jak onaj koji nanosi bol, već onaj koji ga trpi."

"Ako možeš ostati pozitivan u negativnoj situaciji, pobijedio si."

"Rođen si da se ističeš,a ne da se uklapaš."

"S pravim stavom sve postaje moguće."

"Ljubav me čini jakim, a mržnja nezaustavljivim."






Do čitanja, Lara!




[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴


You Might Also Like

2 komentari

  1. Odlični motivišući citati. A prolećne fotografije su se lepo uklopile! :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno predivno, draga moja <33
    Obožavam citat: 'I najveći profesionalac je jednom bio početnik', aposlutno mi daje vetar u leđa :) <33

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe