Stranci s uspomenama

16:08

Hola!


Ulazim u autobus, više ne tražim pogledom poznanike ili ljude s kojima bi mogla razmijeniti koju riječ dok ne dođem do odredišta. Jer, njih nema. Svjesna sam činjenice da me ti ljudi, s kojima sam nekada povodila svaki dan, sada neće ni pogledati. Da mi neće uputiti osmijeh ili jedno kratko hej.


Pronađem jedno slobodno mjesto uz prozor, sjedam i stavljam slušalice. Pustim pjesmama da učine svoje i odvedu me u neki ljepši svijet, kad gle čuda. Pored mene sjeda stara poznanica i pozdravlja me. Skinem jednu slušalicu te joj uzvratim pozdrav uz osmijeh i upuštamo se u neobavezni razgovor.

Govori, svi su se promijenili. Znam, odgovaram. Iako, isto tako znam da se jedan dio njih nije promijenio. Ostali su isti. Samo, ja sam vjerovala da nisu takve osobe. Vjerovala sam da su osobe s kojima ću i nakon par godina moći razmijeniti koju pametnu. Uvijek su oni gledali samo na sebe, kako će sebi udovoljiti, a ja to tek sad u potpunosti vidim.


Oni koji su se promijenili, promijenili su se na još gore. Njih više ni sama ne prepoznajem. Od povučenih i mirnih osoba došli su do elita. Ja te osobe više ne poznajem. Ne mogu zaključiti što im je u glavi, iako sam nekad samo jednim pogledom znala kako se osjećaju. I nakon svega, zapitam se, što smo mi zapravo? Ništa više nego, stranci s uspomenama.

I ja sam se promijenila, svjesna sam toga. No, tješim se. Tješim se da sam se ja, za razliku od njih, promijenila na bolje. Nadam se da sam u pravu.


P.S. Zahvaljujem se Marsi koja je mi je dala inspiraciju za ovaj post svojim postom. Mislim da je u redu da ju spomenem jer sam se ipak malo nadovezala na njezin post. Hvala!

Do čitanja, Lara!


[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

3 komentari

  1. Drago mi je da sam ti dala ideju, draga moja <33
    Što se tiče samog posta, apsolutno sam oduševljena, jer stvarno, u pravu si, svi se mi menjamo, neki na bolje, neki na gore, a neki ostaju isti, pitanje je samo šta će koga snaći.

    Oduševljena sam fotkama, sjajno, zaista <33

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Predivno napisano :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe