Savršenstvo je prepreka

15:07

Hola! Proljeće je službeno počelo! Stoga, odlučila sam vas, a i sebe, počastiti jednim postom. Uživajte!


Postoje dvije skupine ljudi. Oni koji nisu krivi za ništa i uvijek krive druge, i oni koji uvijek krive sebe. Ja spadam u drugu skupinu. Redovito zanemarujem sve svoje dobre postupke, dok s onim lošima samu sebe ubijam u pojam i nabijam si ih na nos. Mogu napraviti sto i jednu dobru stvar, ali samo ona jedna loša sitnica će ih sve zasjeniti. Ovo nije stvar samopouzdanja, daleko od toga. Ovo je težnja za nekim savršenstvom koje, jasno je svima, ne postoji.


Posljednjih par tjedana razbijam glavu svojim greškama i lošim postupcima, bilo u sportu (utakmici/treningu), društvu ili školi. Analiziram i premotavam svoje postupke i većinom one dobre stvari samo pređem kao da se nisu niti dogodile. Dok, na jednu običnu loptu koja je završila u outu umjesto u terenu potrošim sate razmišljanja.To poprilično loše utječe na moju psihu i svim silama pokušavam okrenuti svoje razmišljanje tako da je ovaj post neka potpora i meni samoj da počnem zapažati sve ono što je dobro učinjeno.

Dakle, kao što već rekoh, nitko nije savršen. Svi imamo mane i rođeni smo kako bi živjeli s njima, a ne kako bi bili savršeni. Jer, savršenstvo je prepreka. Težnja za njim nas sprječava da budemo ono što želimo biti, da uspijemo. Svi činimo greške. Svima nam je barem jednom iz usta izletjela ružna riječ u krivom trenutku ili smo dali krivu informaciju nekome. Ispričaš se, prijeđeš preko toga, obećaš si da se više neće ponoviti i kreneš dalje. Nemamo ništa od analiziranja loših trenutaka kao što forenzičari analiziraju otiske prstiju. Ti trenutci nisu vrijedni toga.


Možda se nekad, kao ja, zapitaš "jesam li mogao/la bolje od ovoga?" Ja ću ti odgovoriti. Jesi mogao/la si bolje, uvijek može bolje. No, ostavi to za drugi put. Sada budi zadovoljan/na učinjenim, a idući put napravi korak naprijed i učini to bolje!



Do čitanja, Lara!


[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

4 komentari

  1. Lara draga, šta god rekla za ovaj fenomenalni tekst, neće biti dovoljno da opiše moje iskreno divljenje prema tvom postu! Zaista izvanredno napisano, uzivala sam citajuci. Tekst je veoma edukativan. Zaista je savrsenstvo ponekad prepreka, i smatram da ga ne treba traztiti bespotrebno, jer se ono nalazi u svima nama. Naravno, slozila bih se d ai od boljeg uvek postooji bolje, tako da uvek treba da postoji i teznja ka novim dostignucima.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako me podsjećaš na mene. Ista sam u većini slučajeva. Ovo si predivno napisala i mislim da svaka osoba treba ovaj tekst da pročita. Sigurno da savršenstvo ne postoji, tako da i mi trebamo prestati težiti za istim.
    Usput imaš odličan blog, drago mi je što sam te pronašla ;D <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post , draga. :*
    Nemam reči više... :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš je ovo ono što i mene u zadnje vreme proganja, šta bi bilo da sam učila više, šta bi bilo da sam otšla tamo i tamo. Ipak, šta da se radi, tako je kako je, a mi to ne možemo promeniti :)
    Divan post, draga, baš si lepo ovo objasnila <33

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe