Popravi dan

15:49

Pozdrav!



Neopisiv je osjećaj kada ti jedno obično nasmijano "dobar dan" upućeno od nepoznate šestogodišnjakinje plave kosice popravi cijeli dan. Iskreno malo su me šokirale njezine riječi i ostala sam zatečena, no ubrzo mi se na licu nacrtao osmijeh i mojim je tijelom prošao osjećaj sreće. Činjenica da pristojnost nije izumrla kod mlađih naraštaja me silno obradovala i dovela do zaključka da ipak nije sve tako crno. Da još ima nade za nadolazeće generacije.


Svi mi imamo loše dane, dane kad nam ništa ne ide od ruke, kada smo shrvani. A ponekad taj isti, loš, dan može popraviti samo jedna riječ ili dobro djelo. Učini sebi, dragoj osobe i potpunom strancu dan ljepšim. Kako?

1. Pozdravi bakicu na ulici. Nema veze što ju ne poznaš, neće te pojest. Najgore što ti se može dogoditi da ne reagira na tvoj pozdrav i prođe pored tebe bez riječi. Ništa strašno, zar ne? U svakom slučaju bit će joj toplo oko srca zbog lijepe geste, pokazala ona to ili ne.

2. Udjeli kompliment. Svi vole komplimente. Samo "imaš lijepu majicu" ili "odlična frizura" nekome će uljepšati dan. Uz to i ti ćeš se osjećati bolje. Kompliment ne mora biti upućen samo prijateljici iz razreda, reci to i curi/dečku koju samo susrećeš po hodnicima škole i znate se iz viđenja.

3. Smij se. Smijehom širiš pozitivnu vibru oko sebe što pozitivno djeluje na tebe, a i na ljude u tvom okruženju.


4. Vježbaj. Malo tjelovježbe nikome nije škodilo. Obuci udobnu odjeću, udobne tenisice i kreni na trčanje. Ili u drugom slučaju, odradi jedan workout u svoja četiri zida. Osjećat ćeš se preporođeno, napuniti energijom i odbaciti negativne misli.

5. Ispuni dan. Ispuni svoj dan svakakvim aktivnostima. Naravno, nemoj si nakrcati raspored da ne možeš disati. Isprobaj nešto novo, npr. okušaj se u pisanju ili možda kuhanju svog omiljenog jela (nemoj spaliti kuhinju!). Radi ono što voliš i što te veseli, odvoji 10 minuta za uživanje u miru i tišini ili pak budi sam svoj DJ i napravi svoju posebnu play listu. 

6. Pomaži. Bilo to pomaganje prijatelju da skuži gradivo ili mami u kuhinji. Pruži pomoć, osjećat ćeš se bolje.

Zakrpaj nečiju rupu na duši i tako popravi i sebi i toj osobi dan.


Do čitanja, Lara!



[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

6 komentari

  1. Odliiičan postt *---*
    Mnogo mi se sviđa kako si ovo napisala i ne znam,skoro niko ne pozdravlja strance jer je to sad postalo suludo,ali iako su svi ubeđeni u to pokušaću da se odvojim pa šta bude haha, inače i ideja posta i sve što si napisala je iskreno a m a z i n g *-*

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama sam svjesna da pozdravljanje stranaca zvuci suludo i pomalo čudno, ali nekoga za koga znaš da je iz tvog kvarta lijepo je počastiti pozdravom. Naravno, nećeš u centru grada ići od jedne do druge osobe i svima govoriti dobar dan, haha. :)

      Izbriši
  2. jako mi se svida ovaj post.. djeca stvarno znaju uveseliti dan..
    pozdravljam starije osobe i bas uzivam u tom, smijem se cak i previse, pa ljudi misle da se drogiram il nesto tako ahah uzas.. i takoder vjezbam.. svaki dan, tako da se osjecam sretno i ispunjeno

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam osoba koja voli da vežba, ali generalno gledano stalno sam u pokretu i nekoj šetnji gradom, pa se i to možda može uračunti. :D Svakako, osmeh i udeljen kompliment definitivno su nešto što na najbolji način popravlja dan :) <33

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se dopadaju slike, a post je sam po sebi savrsen!
    Nadam se da ces uzvratiti komentar :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivano napisano, slažem se sa svim stavkama. Sve su to sitnice, ali opet od velikog značaja. ♡

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe