Ne mjenjaj se zbog mišljenja jedne ovce

10:44

Pozdrav!


U osnovnoj školi imala sam jedan period kada mi je bilo bitno tuđe mišljenje, zamarala sam se time što će mi drugi reći. Znala sam doći doma u suzama, ne često, ali znalo se dogoditi. Te suze su bile prisutne samo zato što mi je netko rekao nešto što je mene pogodilo, a nije me smjelo pogoditi. Pored toga poludjela bih na svaku sitnicu. Sve dok napokon nisam shvatila, što ja burnije reagiram na njihove riječi to će njihove šale biti sve gore i gore.

Ubrzo sam prestala reagirati na riječi drugih i pokazalo se kao odlična opcija. Njihova zadirkivanja su postajala sve rjeđa, a kada bi mi nešto i rekli, okrenula bih to na šalu na koju bih se i sama nasmijala.


Ako se ti osjećaš u svojoj koži ugodno i ako je ta odjeća koju imaš na sebi ono što si stvarno jako željela/o obući, ako je ta frizura koju imaš baš onakva kakvu si zamišljala/o, ne smije ti tuđe mišljenje biti bitno. Bitno je samo tvoje mišljenje, bitno je samo da se ti osjećaš ugodno.

Tuđa mišljenja i zadirkivanja nastoj ignorirati ili, okreni ih na šalu. Neka ljudi kojima si okružen/a vide da te nije briga za to što će oni reći, da si zadovoljna svoji izgledom, odjećom, frizurom. Njihove riječi nisu vrijedne tvojih suza niti tvojih živaca. I nikad se nemoj mijenjati zbog mišljenja jedne ovce! Budi sebi na prvome mjestu i neka ti bude bitno samo vlastito mišljenje.



Do čitanja, Lara!


[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

4 komentari

  1. Predivan post, draga. Veoma iskreno napisano, i veoma motivirajuće. Predivno. Slažem se sa svima što si navela. Ne treba da se obaziremo na šale i mišljenja drugih (nebitnih) osoba.

    laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasan post, mene su isto nekad dirala tuđa mišljenja ali sve manje brinem ot ome jer znam da nema smisl misliti o tome i da je najbitnije ono što ja sama mislim o sebi i da sam zadovoljna sobom, takvom kakva jesam. Drago mi je što je post ovako iskren makar kratak, a slike su me oduševile predivne su.
    ako hoćeš baci pogled na moj blog imam novi post
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako, jako lepo rečeno! Zaista sam uživala čitajući, a prosto moram pomenuti da se apsolutno slažem sa tobom, jer, da, zaista si u pravi- ne treba mi da se menjamo zbog mišljenja jedne ovce, život ide, pa zašto ga tošiti za nešto što nam ne odgovara? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga. Slažem se sa tobom da ako smo zadovoljni sami sa sobom tuđa mišljenja ne smeju da nas dotiču ♥ ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe