Čistačica koja se boji mraka.

23:29

Hola!


Nakon dužeg vremena opet vam se javljam i obećavam kako ću biti redovitija. Znam da to uvijek govorim, ali mislim kako ću ovaj put to zbilja i učiniti. Za ovih 20-ak dana bez postova krivi su, a tko drugi nego škola i treninzi. Iskreno, zbog nedostatka vremena planirala sam prestati blogati i počela sam izbjegavati blog u širokom luku. No, shvatila sam da je ovo moj način izražavanja koji mi pomaže oko samopouzdanja tako da sam se ipak odlučila za nastavak bloganja i nadam se me 
podržavate te da mi opraštate za moju aktivnost.


U ovom postu odlučila sam odgovoriti na neka pitanja koja se ne postavljaju tako često. Potrudila sam se pronaći ona najzanimljivija i na njih odgovoriti što bolje. Uživajte u čitanju.


1.Bi li radije bila napadnuta od strane medvjeda ili roja pčela?
Bez razmišljanja - medvjeda. S pčelama nisam na ti, a s medvjedom bi se već sprijateljila.

2.Smiješ li se uvijek na fotografijama?

Gotov da ne postoji niti jedna fotografija iz mog djetinjstva na kojoj sam ozbiljna. Uvijek sam se smijala. Sad je to već druga priča, ne smijem se puno na slikama. Dakako, uvijek je tu prisutan lagani smiješak, ali ne pokazujem zube kao to sam nekada.

3.Jesi li koristila oružje?

Ne, iako bi htjela. Nemojte misliti da sam neki kriminalac, nisam. Samo, volim oružje, zanimljivo je.

4.Kada si bila mala što si željela postati kad odrasteš?
Vjerovali ili ne, čistačica. Da, nisam htjela biti princeza, pjevačica, glumica ili manekenka, htjela sam biti čistačica. Iako, bila je i jedna faza kada sam htjela biti farmaceut ili, kako sam ja to zvala, teta u ljekarni.

5. Koristiš li šampone i regenatore iz hotela? 
Ne, ali sve ih redovito pokupim i ponesem doma. Kao neku, nazovimo, uspomenu ili suvenir.

6. Imaš li tetovažu?
Ne. Još. :)

7. Koji citat te najbolje opisuje?
Teško pitanje. Svi ste upoznati s time da sam velika ljubiteljica citata. Trenutno mi ih se po glavi mota jako puno i ne znam koji da izdvojim kao onaj koji me najbolje opisuje. Možda onaj koji je nekako naviše moj je: "Lako je zavoljeti normalnu djevojku, aj' ti zavoli mene majstore."

8. Koliko ti treba da se spremiš ujutro? 
Ovisi. Pola sata najviše.

9. Jesi li se ikada potukla?
Hm, da. Ne brinite, nisam nasilna, samo se branim.


10. Što te privlači kod ljudi?
Iskrenost, optimizam, smisao za humor, sarkazam. Kada je osoba u mom društvu opuštena, bez srama kaže svoje mišljenje o nečemu i kada s tom osobom mogu pričati o svačemu bez da me osuđuje ili slično.

11. Što ti je kod ljudi odbojno?
Laganje, pesimizam, pretjerano hvalisanje ili čak podcjenjivanje samoga sebe.

12. Koji su tvoji najveći strahovi?
Moj najveći strah je odrastanje, strahovito se bojim odrasti. Pored toga još se bojim mraka, vatre i zmija. Zvuči kao da vam je malo dijete ispričalo svoje strahove, ali protiv njih ne možemo tako lako i ne odlučujemo mi čega ćemo se bojati.

13. Posljednja stvar koja te rasplakala?
Hmm, mislim da sam posljednji put suzu pustila kada sam slušala jednu staru pjesmu koja mi je vratila sjećanja od prije 6-7 godina. Lijepa sjećanja.

14. Značenje tvog blog imena?
Ništa posebno. LM su moji inicijali, a I'm sam dodala kako bi upotpunila naziv. Zapravo, to bi značilo Ja sam LM, tj. ovdje predstavljam pravu sebe i svoja razmišljanja.

15. Grad/država koje želiš posjetiti?
Španjolska i Brazil!Točnije, Barcelona, Madrid i Rio. 

16. Zadnji put kada si bila optužena za nešto?
Stvarno dugo nisam bila optužena za nešto. Kao mala sam gotovo uvijek ja bila kriva za nešto što je napravila moja mlađa rođakinja, ali sada se stvarno ne mogu sjetiti za što i kada sam zadnji put bila optužena.

17. Kad bi mogla promijeniti svoje ime, koje bi to bilo i zašto?
Ne bih mijenjala svoje ime jer e jednostavno, lijepo i volim ga. No, kad bi bas morala onda bi ga definitivno zamijenilo ime Ria. Ria znači rijeka, a ja sam jako vezana uz svoj rodni grad (Rijeka).

18. Kada si živčana, kako se smiruješ?
Ili vježbam ili izmlatim jastuk.

19. Moć čitanja misli ili navidljivosti?Zašto?
Nevidljivost. Smatram da su misli privatna stvar i da nitko ne bi trebao znati o čemu ja trenutno razmišljam.

20. Sviđa li ti se tvoj rukopis?
Kratko i jasno - ne. 

21. Misliš li da si mentalno jaka?
Da, dokazala sam si to više puta.

22. Jesi li sarkastična?
Ma ne, di bi ja pihh. (sarkazam ljudi, sarkazam)


Do čitanja, Lara!


[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]


▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

2 komentari

  1. Zabavan post, svidjeli su mi se tvoji odgovori, a ovo sa čistačicom mi je bilo smiješno haha i genijalno ono neobična želja jedne curice. Inače ja sam upisala smjer farmaceuta haha ne zato što sam željela bit farmaceut ko ti haha ja želim biti doktorica. Ove dvije slike iz posta su tako fantastične i prva ti je baš "moćna" i ne zamaraj se jer dugo nisi blogala jer evo i ja sama znam često ispariti pa nije neki bed.
    inače objavila sam novi post na svome blogu pa ako hoćeš baci pogled
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post, draga. Odgovori su predivni i ne, ne ljutimo se zbog tvoje neaktivnosti. Jako sam se nasmejala kad sam pročitala da si htela da budeš čistačica. Slike su ti vrh.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe