Mogao si obići cijeli svijet, ali te zarobio internet.

15:51

Hola!


Tjedan dana bez interneta? Mislila sam da neću izdržati, ali eto uspjela sam. Pred par mjeseci ostala sam bez interneta na tjedan dana. Bez nekog, meni poznatog, razloga. Doduše, riječ je o mobilnom internetu, ali s obzirom da ja samo taj internet i koristim (osim kad je u pitanju blog, onda se poslužim laptopom) za mene je to bilo nešto novo.

Nema snapa, instagrama koji mi je osnovna aplikacija na mobitelu. Dobro, bit ću iskrena, domogla sam se instagrama par puta preko tuđeg mobitela jer se nisam mogla suzdržati, ali pst, ništa ne znate!

Tek kad sam ostala bez interneta shvatila sam koliko sam ovisna o njemu, što je loše. Ispravak, užasno loše! Svaki čas bi mi ruka posegnula za mobitelom, uvijek bi ju zaustavila na vrijeme jer bi mi do glave došlo kako nemam što raditi na njemu. Malo sam se zamislila, što se dogodilo s ovim svijetom? Ne možemo ništa bez interneta, u svemu nam pruža pomoć. Komunikacija s ljudima se svela na slanje poruka preko društvenih mreža, čestitke za rođendan, Božić ili ostale blagdane objave se javno na društvenim mrežama. Nema više onog dobrog starog osjećaja sreće kada stigne čestitka iz daleka, nema više iščekivanja poziva za rođendan jer znaš da neće doći. Svi to rješavaju preko volje, porukom, čisto iz pristojnosti, ili te brukaju postavljajući ti sramotne slike kao čestitku za rođendan, a uz to je prisutan i kilometarski tekst koji se sastoji od dana kada ste se upoznali preko svih vaših dogodovština do dana kada je čestitka objavljena. A uz to, većina tih tekstova nije iskrena.


Previše ovisimo o internetu, što nije dobro. Iako, toga nismo svjesni, sve dok ne ostanemo bez njega. Realno, nitko neće otići u knjižnicu kako bi se informirao o Prvom svjetskom ratu. Svi će ležerno upaliti računalo, otvoriti Google, upisati Prvi svjetski rat (po mogućnosti dodati i wikipedia) i kliknuti na prvo što im izađe. Eto ti informacija na pretek. Jer, kome se još da pretraživati stare debele knjige? Pokušaj izdržati dan bez interneta. Čisto da vidiš koliko ovisiš o njemu, testiraj sam sebe. Možda se iznenadiš.


Do čitanja, Lara!


[Fotografije preuzete s tumblra]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴


You Might Also Like

1 komentari

  1. Wow! Tako zanimljiv post! Definitivno cu probati par dana bez interneta i razmisljati o svemu. Mislim da cu se jako opustiti. Zaista si sve savrseno napisala. Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se svidja. Zapratila sam te. Ukoliko zelis pogledaj i ti moj blog i uzvrati pracenje. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe