Page 1 of 365

12:56

Helouu!



1.1.2016.
      2017.

Gledam u kalendar i ne vjerujem svojim očima.Kad prije?Zar nije ova 2016. mogla još malo potrajati?Ne?Dobro, onda ću se potruditi da i ova 2017. bude odlična!


Zapravo, koga briga koji je datum, koja je godina.Svi donose nekakve odluke u za Novu godinu, a svi znamo da ih neće ispuniti.Uvijek je tako."Nova godina, nova ja." ovaj citat je već postao takav klišej i tako je lažan.Ako misliš postati nova ja za to ti ne treba Nova godina, treba ti samo dobra volja i bilo koji dan u godini.

Nova Godina označava novi početak, kod mene ne.Za mene je to još jedan običan dan kojeg ću pokušati iskoristiti što više mogu.Možda sam u krivu, ali to je moje mišljenje i htjela sam vam malo skrenuti pažnju na to.Odluke možeš donijeti kad god želiš i početi se mijenjati, sebe ili svoje navike.Ne mora to biti baš za Novu godinu.


Naravno, slavim Novu godinu i sve što dolazi s time, ali ne donosim promijene u svoj život samo zato što je nova godina.

Zato, želim vam sve najbolje u Novoj godini.Puno svega lijepoga, da si nađete osobu s kojom ćete imati osjećaj kao da se znate cijeli život, da isprobate nešto novo, pogledate dobar film ili pročitate dobru knjigu.Želim vam da više vjerujete u sebe i svoje sposobnosti i da počnete razmišljati pozitivno, ukoliko ste pesimist.Želim vam da više vremena provedete sa svojom obitelji i u krugu najmilijih.Želim vam da vam se ostvare dugogodišnje želje i još puno svega lijepoga, što god si možete zamisliti.SRETNA NOVA GODINA!



Do čitanja, Lara!

[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

1 komentari

  1. Srećna Nova godina i tebi draga! Sve najlepše ti želim, da bude bolja, lepša, uspešnija, pozitivnija od predhodne :)

    bbookslover.blogspot.com Počela sam da kuckam na novom blogu, o knjigama. Ako te intresuje, pogledaj i učlani se :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe