Frozen

21:54

Pozdrav svima!



Živim u Rijeci pa se i podrazumijeva da sam veliki ljubitelj mora. Ali, pored mora sam i veliki ljubitelj snijega i zime. Nakon dugo vremena, danas sam napokon istinski uživala u snijegu i hladnoći. Nisu mi smetali niti promrzli dlanovi, ni komadi skliskog leda na putu, ništa. Uživala sam. Potrudila sam zabilježiti što više detalja i ljepote Fužina svojim fotićem. Uživajte u slikama!






























Do čitanja, Lara!



[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴



You Might Also Like

1 komentari

  1. Fotografije su predivne!
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila:)

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe