Catrice ruževi | Recenzija

12:42

Hola!


Vraćam se u stvarnost! Škola je počela, sve je opet po starom. Moram priznati da mi je malo i falilo to. Ovo su bili prvi praznici na kojima sam s istinski odmorila i koji su mi zadnjih par dana već bili dosadili. Kako su vama prošli praznici?

Prvo da vam se zahvalim na 70 čitatelja, odnosno sljedbenika. Nije to veliki broj, ali ako pogledamo moju 'odgovornost' i 'redovito' objavljivanje postova ovo je stvarno uspjeh. Hvala vam!



Već dugo tražim nešto svjetlije ruževe jer posjedujem samo one tamne. Uz to je naravno poželjno da budu i kvalitetni. Prije par dana naletjela sam na Catrice ultimate stay ruževe. Zapravo, prvo što me kod njih privuklo je pakiranje, tj. stick. Matt sa sjajnim natpisom catrice i sjajnom crtom, a ja obožavam takve kombinacije. Odlučila sam se za nijanse 020 te 180. Iskreno, u početku sam bila skeptična oko ovih ruževa zbog njihove cijene, svega 17 kn. Ali, osvojili su me.


Tekstura je genijalna, nijanse također. Jako dobro je pigmentiran. Ne isušuje usne, iako je matt. I, jako se lagano nanosi. Ove nijanse su za školu odlične jer nisu jake i ne ističu se pretjerano. Uz sve to i jako dugo ostaju na usnama. Izdržala sam gotovo cijeli dan bez ikakvog popravljanja. Oduševljena sam i svakako vam preporučujem!




Potrudit ću se objavljivati postove što češće, i što zanimljivije. Stvarno se nadam da ću uhvatiti vremena za blog.

Do čitanja, Lara!


[Fotografije su moji radovi i molim bez krađe.]

▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴


You Might Also Like

0 komentari

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe