Xmas post | DIY - room decor

17:06

Pozdrav!
Danas krećem sa serijalom božićnih postova, mojih najdražih.Još uz to, prvi post ovog serijala je nešto što obožavam - DIY!Dakle, za mene dupli užitak.Iskreno se nada da ćete uživati u ovom postu koliko i ja, kao i u čitavom serijalu.I prije nego li krenem na post, mala zamolba.Piši mi u komentar ideje za božićne postove, potrudit ću se pisati o onome što bi željeli čitati.

Riječ je o jednoj božićnoj dekoraciji za tvoju sobu ili hodnik, ili neku desetu prostoriju.



Potrebno: teglica, lampice, šišarke, bijeli pijesak (ili šljokice), bijela vuna izrezana na sitne komadiće/stiropor - nešto što će imitirati snijeg, srebrni sprej, ispisani motivi po želji, te škare i ljepilo.


1. Dobro nasprejaj šišarke.Ovo je bitno napraviti na početku kako bi se do kraja šišarke osušile.Također, ovaj korak je po želji.


2. Izreži željeni motiv i zalijepi ga za teglicu.To možeš napraviti pomoću selotejpa, tako da napraviš kolutić kako bi bio ljepljiv sa obije strane.Valjda kužiš.Isprike na mom "odličnom" objašnjavanju.


3. Pređi ljepilom po motivu i oko njega te uvaljaj taj dio u pijesak.Možeš i posuti pijesak po ljepilu.


4. Nakon što se dobro osuši skini papirnate motive i obriši višak ljepila ukoliko je potrebno.


5. Poslaži u teglicu lažni snijeg, šišarke i lampice i tvoja dekoracija je spremna!




Kratko i jednostavno, a slatko i daje živost prostoriji.Moj ovogodišnji favorit, što se tiče dekoracija.


Također, za sve ljubitelje tumblra.Napravila sam i svoj tumblr profil koji planiram često koristiti (link dolje ⇩).Za razliku od svih drugih kojima ni imena ne znam, a kamo li lozinku ili ne daj Bože preko kojeg maila su napravljeni.U komentarima mi možete ostaviti imena svojih profila da vas zapratim (vrijedi i za instagram).


Do čitanja, Lara!


▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

5 komentari

  1. Bože koliko ovo slatko izgleda! Mislim da bi ovo i za sveće bilo odlično. Zaista presladak DIY! Sve pohvale. ♥
    Novi post, STORY TIME- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow! Predobra ideja za DIY, stvarno predivno izgleda *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno divna ideja, hvala ti što si ovo podelila sa nama :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo, mnogo mi se sviđa ova ideja, svaka čast. Moraću da napravim nešto ovako u sobici, hehehe :))
    Divan post kao i slike!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja obozavam bozicne postove, tako da te potpuno razumem :D Ideja je predobra, veoma si kreativna <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe