Što mi je obilježilo prethodnu godinu?

17:03

Pozdrav!


Prvo.Sve najbolje svima i nadam se da lijepo provodite blagdane.

Drugo.Isprike za moju neodgovornost.Malo sam tu, malo me nema.Nije u redu, trebala bi biti ovdje uvijek i redovno pisati postove.A što ja radim?Sve samo ne to.Više nema opravdanja za ovo moje ponašanje.Istina, zadnjih par dana sam bolesna i nije mi ni do čega pa ni do pisanja postova, ali to je opravdanje samo za zadnja 3-4 dana.A što je s ostala dva tjedna?Ha, Lara?

Zadnji post je bio prvi, a i zadnji, u serijalu božićnih.Kako to uopće i mogu nazvati serijalom?Prešla sam sve granice.Već sama sebi idem na živce, a kamo li vama.Razumijem ako ste ljuti i bijesni na mene, također i ako ste se razočarali jer sam i ja sama.Nadam se da ubuduće postove neću započinjati s isprikama jer polako postaju klišej i moj zaštitni znak, a to ne želim.

Treće.Krenimo na post!



Kažu da su neparne godine sretne godine i da donose puno lijepih stvari.Ali, meni je i ova parna, 2016., donijela puno radosti i sreće, puno više nego što sam očekivala i puno više no što su neke neparne.Odlučila sam s vama podijeliti nekoliko stvari po kojima ću pamtiti ovu godinu.

1. Farbanje
Na početku 2016. odlučila sam se na drastičnu promjenu boje kose.Naravno, gornji dio kose je ostao smeđi, no sve ispod je poprimilo ljubičastu i plavu boju.Definitivno nešto što mi je obilježilo godinu, a i dalo samopouzdanja.


2. Teretana
Cijelo ljeto sam odlazila u teretanu, iskušala sam nešto novo.Svima bih peporučila, nemate što izgubiti.Osim, koju kilu i kunu (ako izaberete neku skuplju teretanu).

3. Nova prijateljstva
Stekla sam puno novih prijateljstava za koja bih željela da dugo potraju.


4. Odbojka
Ne znam koliko vas ovdje zna da se bavim odbojkom, već punih 7 godina.Ona je nešto što me opušta i zbog čega zaboravim na sve ostalo što se dogodilo taj dan.Ima loših dana, kada ne ide, ali moraš se truditi i sve će se isplatiti.Po čemu je ova godina posebna od prijašnjih 6?Ne znam.Valjda sam ove godine shvatila koliko mi je odbojka bitna u životu.


5. Utakmice
Fenomenalne utakmice mog najdražeg nogometnog kluba nikad nije bio veći gušt gledati.I nikada nije bio ljepši osjećaj bodriti igrače sa tribine.

6. Ostvarenje sna
Odlaskom na Justinov koncert ostvario mi se dugogodišnji san, vidjela sam svog idola.Taj dan neću nikada zaboraviti.


7. Prvi izlazak
Da vam budem iskrena, mislila sam da još neće doći do toga, ali morala sam i ja to iskušati.Bilo je dobro i svidjelo mi se.




P.S. Slike iz ovog posta preuzete su s interneta, točnje tumblra.

Do čitanja, Lara!


▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
Tumblr: @andeosgreskom
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe