Mjesečna doza citata #3 | Studeni 2016.

16:54

Pozdrav!

Opet me nema, hmm...pa predugo.Nema smisla više da se ispričavam i navodim razloge zašto.No, ipak, moram se ispričati i samo dodati da je škola glavni krivac, a podršku joj je pružile i moja ljenost.


Prije deset dana trebao je biti objavljen pst iz rubrike Mjesečna doza citata, a ja ga pišem tek sad.Nema ih puno kao inače, izabrala sam samo one najbolje.Da ne duljim, uživajte!

"Nasmij se, jer i ti si nečiji razlog za smijeh."

"Ne obara se svako drvo prvim udarcem sjekire."

"Ne živim po planu.Živim po osjećaju."

"Bože, ako umrem mlad, pošalji me u raj.U paklu sam već bio."

"Umijem toliko da se zainatim kad sam bijesna, da onda neću ni kako ja hoću"

"Pokazao sam ti svoje ožiljke.Mislio sam da ćeš pobjeći.Umjesto toga, ostala si i zagrlila me,Tada su i meni postali nevidljivi."

"I poraz je dio igre."

"Pijan te se prve sjetim, jer bila si sve što sam smatrao svetim."

"Da bi rušio moje, prvo izgradi svoje."

"Mali je ovo grad da bi s bivše ljubavi i srušeni snovi mimoišli."

"Ma brate, furaj svoj fazon, znaš i sama d nema pravih prijatelja.Budi sebi prva.Ne igraj kao što drugi žele."
"U mojim venama još je njenog otrova...Još je doza prejaka..." -Parni valjak

"Svaka djevojka u nekom trenutku pomisli da bi joj život bio lakši kad bi bila muško."

"Ne idu visoke štikle uz najniži nivo inteligencije."

"Gledam danas, djeca se svađaju tko ima bolji telefon.Mi smo se svađali tko je prvi koga pljucnuo u žmurkama i zašto je protivnikov gol manji." 

"Budi dama poslije svega i pričaj samo najbolje.Loše zadrži za sebe i sačuvaj ponos.Nema potrebe za grubim riječima za nekoga tko ti je jednom bio sve."

"Generacija slomljenih srca i dobrih blogova."

"Preživiš otrovne riječi, a ubiju te tišine."

"Danas u sve sumnjam, jer sam jučer previše vjerovala."

"Moje srce nije igralište, idi se igrati negdje drugdje."

"Odakle ti pravo da joj kažeš da je bezobrazna?Poznaješ li je od ranije?Ne.Znaš li šta je sve propatila?Ne.Znaš li koliko su je puta povrijedili?Ne.Pa šuti onda."

"Sam sebi sam išao na živce."

"Za svakih 5 minuta na facebooku, moram da uđem na tumblr barem pola sata, čisto da mi se mozak oporavi od onih gluposti tamo."

"Oprosti mama.Promijenio sam se.Ubili me lažima."

"Danas najbolje prolaziš ako si pomalo bezobrazan, pomalo strog i ako stavljaš sebe na prvo mjesto.Tada te više cijene - po dobroti gaze."

"Jake vole svi jer ne traže ništa.To ne znači da im ništa ne treba."

"Što bi pitali da znate da je odgovor 'da'?"

"Meni na štetu tebi u inat."

"Dužnost ti je da voliš sebe."

"Volim kišu.Ali, samo kad sam u svom krevetu, sa kavom u ruci i dekom u naručju."


Do čitanja, Lara!


▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴


You Might Also Like

2 komentari

  1. Ohh, Laro jedan od tvojih najboljih postova ovog serijala. Izabrala si jako lepe citati, a posebno mi se svidja ovaj: 'Gledam danas, djeca se svađaju tko ima bolji telefon. Mi smo se svadjali tko je prvi koga pljucnuo i žmurkama, i zašto je protivnički gol manji.' Taj citat me je oduševio. Još jednom sve pohvale za citate koje si odabrala.

    LifeInMyStyle | Winter Tag!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ja samo volim ove postove, tako su inspirativni! Hvala ti na ovim divnim rečima, ne znam šta bih još mogla dodati <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe