Sve je u glavi.

23:46

Zdravo!
Vani lije kao iz kabla, ni kišobran ne pomaže.Iz topline doma izlaze samo oni koji to moraju, a ja sam bila jedna od njih što znači da sam više puta danas imala poplavu u tenisicama.Ali, Rijeka je to, ništa čudno za grad koji teče.


Moja osnovna misao ili životni moto je "Sve je u glavi.", kad pomislim da ne mogu samo si to kažem i osjećam se bolje.U čemu je stvar?Pa, morate vjerovati.


Glavu sam se već odavno napunila pozitivnim razmišljanjem i citatima koji mi uvelike pomažu.Glava je centar svega, u njoj dolaziš do zaključaka, donosiš odluke.

Ukoliko pred tobom stoji problem, prepreka, i ti sebi zacrtaš u glavi kako ga nećeš uspjeti prebroditi budi siguran da će tako i biti - nećeš uspjeti!Moraš sam sebe uvjeriti da ti to možeš, koliko god se činilo teško i nemoguće, tek tako ćeš imati šanse."Ti to možeš!", reci sam sebi i pokušaj.Ne možeš baš puno izgubiti (osim ako ti je cilj skočiti s litice, leći pod vlak ili slično, izgubit ćeš život  - ne radi to!).


I sama sam sportašica, znam kako je kada ti ne ide, bilo to u sportu ili u životu.Ako misliš uspjeti u svome naumu zamisli scenariji u svojoj glavi kako ti sve to polazi za rukom i vidjet ćeš da će odmah sve ići lakše.Govoriš li si ''Ne mogu, ne znam." ne očekuj da ćeš uspjeti, ne ide to tako.Vjeruj u sebe, u svoje sposobnosti.Isplatit će se.




P.S. Nedavno sam bila u Rovinju, tako da sam vam odlučila pokazati nekoliko sličica uz ovaj post.

Do čitanja, Lara!♡


▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

7 komentari

  1. Potpuno se slažem sa tobom! Kao sportašica imala sam trenutaka kada nije išlo, i znala sam sama sebi reći da to ne ide, da se ostavim toga, i glavu da zabijem u knjigu iz povijesti. No, prebrodila sam sve to. Lijepo je što si se sjetila napisati ovakav post, jer će mnogim curama/dečkima biti od pomoći (psihički). :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast, draga moja! Zaista divno napisano i veoma rečito, uživala sam čitajući! <33

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, draga veoma dobro napisano. Uživala sam čitajući i mogu ti reći da su jedna od najboljih blogerki.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/knjige-koje-vam-preporucujem.html - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se sa tobom u potpunosti! Aktivno sam se bavila sportom koji je zahtevao brz rad i razmišljanje u hiljaditinki i gde nije bilo odustajanja. Moramo naučiti da budemo optimisti, da gledamo sa vedrije strane jer se sve dešava sa razlogom ;)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas mi je drago da sam procitala ovaj post. I ja sam pisala nesto slicno u poslednjem postu , pa baci pogled ako zelis. Zaista jako pomaze kada sebi kazes "Ti to mozes!" Inace kada sebi glavu napunim pozitivnim mislima i citatima , kao sto si ti , odmah se osecam bolje. Kratak , ali poucan post. Vrhunske fotografije :))
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo sto cu reci je to da su fotografije predivne,
    Drugo da mi je zao sto nisam prije vidjela tvoj blog jer zaista mi se svida, a kao trecee ovaj post je savrsen, slazem se sa svim napisanim iako sam ja osoba "ja to ne mogu" i jako sam pesimisticna sto se tice svega, valjda ce se to s vremenom promjeniti.

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajm post! Skazem se da je sve u gkavi, i samo ako razmisljamo pozotovno, mislimo o tome kako mozemo, i bodrimo sebe,dococemo do ciljeva o kojima sanjamk. Svaka cast!
    Poseto ako zelis,hvala :))
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe