Snovi se ostvaruju | 9.11.2016.

13:17

Pozdrav svima!
9.11.2016.?Pa, jedan od najljepših i najboljih dana u mom životu.Dan kad sam vidjela svog idola, kad mi se ostvario jedan od najvećih snova.Dan kada sam vidjela osobu koja mi je unijela toliko samopouzdanja svojim riječima i stihovima, osobu koja me naučila da vjerujem, da budem svoja bez obzira na sve.


Još uvijek sam pod užasnim dojmom i šokom, ovo pišem uz suze.(Pišem sat-dva nakon izlaska iz Arene.)Tek mi sad polako dolazi do glave - dogodilo se ono što se nekad činilo nemoguče.Vidjela sam Justina Biebera, osobu koja me naučila svim pozitivnim stvarima, kojoj sam se uvijek divila.


Kada sam ujutro otvorila oči, na licu mi je zaigrao ogromni osmijeh.Danas je taj dan, napokon.Naravno da sam jedva dočekala da krenemo za Zagreb i da koncert napokon počne.Ušavši u Arenu trebalo mi je dobrih pola sata da shvatim da ne sanjam i da se sve to zapravo događa.Predgrupe su bile potpuno ok, ali ono sto sam ja čekala je Justin!Trenutak kad sam ga vidjela neću nikada zaboraviti i tada se i dalje sve činilo kao san.Tek nakon pauze shvatila sam na čijem sam zapravo koncertu i na nekoliko pjesama su i suze krenule, emocije su me ponijele hah.Uživala sam u svakoj tisućinki koncerta, u svakoj riječi, stihu, pjesmi.Jedan od najboljih dana u mom životu!Nikada ga neću zaboraviti - dan kada sam vidjela svoga idola.


Zahvalna sam svima do neba što sam ga imala priliku vidjeti, pjevati s njim, čuti ga uživo.Poseban osjećaj!

I jedan savjet.Vjeruj, ostvarit će se!Ako se ne ostvari, ne vjeruješ dovoljno.




Do čitanja, Lara!



Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com


You Might Also Like

5 komentari

  1. Odličan post draga! Jako mi je drago da si ispunila svoj san, nadam se da je bilo odlično na koncertu iako nisam bila *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Justin je licnost koja je dosta uticala na mene,imam potpuno isto misljenje.Ja sam ovu priliku za koncert propustila,ali na sledecem koncertu sigurno cu biti.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je što si ostvarila san, ja nisam ljubitelj Justina, ne znam zašto, ali tako je. Nisam ni fan ni hejter. Ja se nadam da će Selena ili Ariana doći u RH jer to je moj san! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. J ti bukvalno zavidim hehe :) Imala sam priliku da odem na koncert (zato što mi je baka baš izla za Hrvatsku u tom periodu), međutim nisam uspela da je iskoristim zbog škole :/ Jako mi je drago što je bilo divno i hvala ti na ovim fotkama koje su dočarale doživljaj, osećam se kao da sam i sama bila prisutna :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe