Mjesečna doza citata #2 | Listopad 2016.

11:17

Hola!

Prvi post u ovoj rubrici ste podržali i više nego dobro što me ugodno iznenadilo.Ako su vam se citati za rujan svidjeli vjerujem da vas ni sa ovima neću razočarati.



"Nekad sam sanjao, snovi su prestali.Mnoge sam volio, mnogi su nestali."

"Nju rati na instagramu, mene prati kući."

"Pokaži jer riječi više ne vrijede."

"Jedan od najljepših osjećaja je kada zagrliš osobu koju voliš, a ona te zagrli još jače."

"Za uspjeh u životu potrebne su vam dvije stvari - ignoriranje i samopouzdanje."

"Mnogima bi se dopao da se nisi trudio dopasti svima."

"Zbog nekih maštanja drhtiš snažnije nego zbog bilo kojeg dodira, a to se teško preživljava."

"Što više očekujemo, manje dobijemo."

"Nitko nije ti i u tome je tvoja moć."

"Kad te tretiraju kao šalu, pokaži im što je zabava."

"Sklopi oči i budi sretna!"

"Ako je trpiš neraspoloženu, zar se usuđuješ trpiti je sretnu?"

"Ako padneš, ja ću biti tu." -Pod

"Bori se za ono o čemu razmišljaš svaki dan!"

"Nepisano pravilo kaže: Ne vuci za rukav čovjeka što te vuče za nos."

"Čovjek je usamljen i među ljudima."

"Bit će ti žao kad shvatiš da si tražeći zvijezde izgubio mjesec."

"Muka mi je od ljudi koji misle da znaju što je najbolje za mene."

"Nož probode tijelo, riječi probodu dušu."

"Tužno je kad osoba koja vam je dala tolike uspomene postane uspomena."

"Nema boljeg pitanja od pogleda, ni boljeg odgovora od osmijeha."

"Gledaju te.Mrze te.I onda te kopiraju."

"Ti mora da shvatiš.Ja prije ću da umrem nego da budem ono što ne umijem."

"Život je teška škola.Prvo ti da test, pa onda lekciju."

"Ne sjećaš se dana, sjećaš se trenutaka."

"Kažem ti ja.Nikome se ne pravdaj.Napravi ono što osjećaš.Makar se kajao poslije."

"Slomiš mi krila, ja zajašem metlu."

"Kakve su ti misli kad čuješ moje ime?"

"Prije svakog zapleta u knjizi uvijek bude dosadno.Tako je i u životu."

"Budi jači od svojih izgovora."

"Taj zid što si stavila oko sebe ja sam na njemu napisao 'volim te'."

"Ako se nasmiješ kad se toga sjetiš, vrijedilo je."

"Ne može izgled privući koliko ponašanje može odbiti."

"Moj život, moja stvar.Moja greška, moj pad."

"Kažem 'Dobro' i napravim po svom."

"Iskustvo, najgori učitelj.Ali naučiš bogami, naučiš."

"Ja sam rasla uz bajke, kod mene je sve moguće."

"We buy things we don't need with money wi don't have to impress people we don't like,"

"Nisi pobijedio ako si dobru pvrijedio."

"Nikad ne gubim.Ili pobijedim ili naučim."

"Kad sam izgubio izgovore, našao sam rezultate."

"Sposobna da prebrodi oluje, a rasplaču je sitnice.Jača od bilo koje prije koju sam poznavao.Vjerojatno jača i od mene, ali to joj nikada ne bih priznao."

"Najljepše što ti se može dogoditi u životu jeste da upoznaš ljude koji funkcioniraju i razmišljaju na isti način kao ti."

"Nije tražila puno, zadovoljavala se sitnicama, ali samo njegovim.Valjda to tako ide kada nekoga istinski voliš.."

"Neke djevojke su istovremeno najslađa nevinašca i najluđe kučke.Ne znaš da li da je poljubiš u čelo ili pribiješ uza zid."

"I'm from a little city with exprensive taste."

"Ma kakvi, nije ovo moj grad.Ako ćemo iskreno, ni za planetu nisam siguran."

"Želim prvo da upoznaš sve moje mane, promjene raspoloženja, potrebu za vrištanjem kad me izbace iz takta.Ako i dalje poželiš ostati, znat ću da si lud ili zaljubljen.U svakom slučaju, ako ostaneš, dobit ćeš anđela gratis."

"Zaljubljivanje ima isti efekt kao i uzimanje kokaina."

"Mogli smo ostati nešto, ali ti si odustao, prekinuo sve.Sada smo samo stranci sa uspomenama i neostvarenim snovima."

"Sa nekim izgubimo pamet, zbog nekoga se opametimo."


Do čitanja, Lara!

Koji citati su vama obilježili 10. mjesec?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com



You Might Also Like

6 komentari

  1. Citati su predivni, posebno onaj u koje piše da je najbolji osjećaj kada grliš osobu koju voliš, a ona tebe još jače, to je živa istina!! <333

    Fantastiko World uskoro sličan post izlazi i kod mene pa svrati ako želiš

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga! Kao što sam već rekla, obožavam citate i uvijek me razvedri ova tvoja rubrika *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Citati su presavrseni. Neki me bas motivisu- "Kakve su ti misli kad čuješ moje ime?" "Sa nekim izgubimo pamet, zbog nekoga se opametimo." "Kad te tretiraju kao šalu, pokaži im što je zabava."
    Odlican post, nova sam na tvom blogu i bez razmisljanja sam te zapratila jer me je odusevio tvoj stil! ♥

    Ukoliko zelis poseti i uclani se u moj blog-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko divnih citata, ja nemam reči! Svaka čast na odabiru, malo je reći da sam se oduševila. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelep post.Ne znam kako za tvoj blog nisam ranije saznala,savrsen je.Zapratila sam te,a ako zelis uzvrati.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam, obožavam, obožavam citate koje si odabrala. Divni su i poučni! Oduševila sam kada sam pročitala ,,I'm from a little city with expensive taste.'' jer obožavam grupu The Neighbourhood. :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe