Autumn outfits | Polyvore

16:33

Pozdrav ekipa!
17h, vani je već mrak.Polovina 11. mjeseca, vrijeme leti, prebrzo.Školske obaveze su mi oduzele dosta vremena, ali našla sam malo vremena i za blog.


Polyvore je jedna od aplikacija na internetu koju obožavam i iskoristila sam to da vam stvorim neke nove kombinacije.Da vam budem iskrena, nadala sam se da ću do danas imati kombinacije iz svoga ormara sa slikama iz prirode, ali škola je učinila svoje.Za danas sam vam pripremila nekoliko kombinacija za ovu jesen koje možete isfurati u školu, šetnju ili nešto treće.Uživajte!

MEOW


Jednostavna kombinacija.Trapke, crna majica s natpisom koja me osvojila na prvu uz maslinasto zelenu jaknicu koju bi rado imala u svom ormaru i nike tenisice.Tu je još i moj najdraži dodatak - marama.Savršeno za školu.


I'M A CAT.


Sportski, udobno, a uz to i lijepo izgleda.S crnom hoodicom ne možeš pogriješiti.

PLAID


Karirane košulje su odjevni predmet koji obožavam i koji uvijek podigne kombinaciju.Ovu kombinaciju sam zamislila sa košuljom oko pasa.

 ▹RED◃


Ova kombinacije je ipak za nešto hladnije dane.Timberlandice pašu uz gotovo sve i s njima je nemoguće pogriješiti, a i u njima noge ostaju tople.


Do čitanja, Lara!♡


▾▽▾
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com
▴△▴

You Might Also Like

3 komentari

  1. Odličan post draga! Jako mi se sviđaju outfiti koje si izabrala, baš su nekako moderni i fensy *-*
    Ako imaš vremena postavi mi pitanja za Q&A - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, draga. Outfiti su presladki, a javiše mi se svidja Meow outfit, ali ni ostali nisu loši.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne kombinacije! I meni vrijeme leti.💖💖

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe