Mjesečna doza citata #1 | Rujan 2016.

20:14

Hola equip!

Citati.Te čarobne rečenice u kojima se svi možemo pronaći.Ja u citatima pronalazim snagu i inspiraciju.Oni su za mene kao lijek u kriznim situacijama.Mnoštvo ih se nalazi u mojoj glavi.Stoga, odlučila sam uvesti novu rubriku na blogu - Mjesečna doza citata.Tu ćete moći pronaći citate koje sam sama napisala, kao i one koje sam pronašla na raznim instagram, facebook ili nekim dugim profilima.Od ljubavnih, životnih, preko prijateljskih pa sve do onih smiješnih.

Uživajte..



"Smeđe oči su obične, sve dok se ne zaljubiš u nekoga tko ih ima."

"Nije bitno gdje, bitno je s kim."

"Osmijeh na licu uljepšava ulicu."

"Daš li sve od sebe već si pobijedio" 

"Jer ako ćemo iskreno, dal' je i'ko sreću platio?"

"Dijela, ne riječi."

"Više sam naučio na ulici nego u učionici."

"Dobrota prema onome tko nije zaslužio znak je snage, ne slabosti."

"Poštovani sude, nisam ja kriv, da ona nije rekla 'hladno mi je' ja ne bi zapalio grad."

"U principu, vrlo je jednostavno biti sretan i nasmijan kada raščistiš sam sa sobom par stvari.Neki će te napustiti, mahni im i poželi sretan put.Neki će te iznevjeriti, ne uzimaj im za zlo, zbog njih si mudriji i snažniji.Netko će ti pružiti ljubav i zgrabi je.Jer, možda je baš ta ljubav tvoja sreća."

"Budala govori.Pametan zagrli."

"Svatko ima osobu poslije koje se promijenio.I nije važno da li je donijela sreću ili bol.Samo znaš...nećeš biti isti."

"Pričajte što vas je volja.Ja ostajem svoja."  - LM

"Sve je u glavi."  - LM

"Ne vjeruj osobi koja može pojesti samo jednu kockicu čokolade."

"Take the risk or lose the chance."

"Zašto se toliko silno želiš uklopiti u ovaj svijet ako si rođena da se ne uklapaš?"

"Nikad neću reći ništa loše o ljudima iz moje prošlosti.S razlogom su bili tu, s razlogom su valjda i otišli." 

"Ljudi se prema tebi ponašaju onako kako im ti dopuštatš."

"Mnogo je krvi, suza i znoja između snova i uspjeha."

"Glupo je kad si glup.Lijepo je kad si lijep.Samo je loše kad si dobar."

"99% anđeo, ali taj 1%..."

"Postaneš ono u što vjeruješ."

"Pravilo uspjeha #1: vjeruj u sebe!"

"Najveći rizik koji možeš napraviti u životu je nikad ne riskirati"

"Tik-tak život udara kao klik-klak, samo se budala ponada da će biti lak."

"Rekli su mi da sam drugačija.Najbolji kompliment ikada!"

"Našli su se.Ona, anđeo željan kaosa.On, vrag u potrazi za mirom."

"Ja neću imati s kim ostati mlad ako vi ostarite..."  - Arsen Dedić

"Scooby Doo nas je naučio da su sva prava čudovišta zapravo ljudi."

"Ponekad stvari koje ne možemo promijeniti promjene nas."

"Čak i tvoji najgori dani imaju samo 24 sata."

"Žao mi je tugo, nađi društvo drugo."


Kako vam se sviđaju citati, sama rubrika?Koji su citati vama obilježili 9. mjesec?Kako vam se sviđa novi banner?

Do čitanja, Lara!

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com





You Might Also Like

7 komentari

  1. Divan post! :D

    GIVEAWAY : http://living-like-v.blogspot.ba/2016/09/30k-views-giveaway-wsdear.html

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan post! Baš mi se sviđaju svi ovi citati i rubrika *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja rijetko sama tražim citate, ali zbog toga obožavam postove posvećene citatima. Oduševljena sam ovom rubrikom! <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Interesantan post! Obožavam citate i imam preko 100 slika sa njima na kompu. Već jedva čekam sljedeći post ove rubrike <33

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Citati su predivni! Odusevljena sam :)
    Ako mozes klikni na link na kraju mog zadnjeg posta,hvala puno <3
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/ellegant-nastydress-outfit.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  6. Takodjer jako volim citate, imam hrpu slika sa citatima spremljenih u mobitelu, tako da ih ponekad citam kad mi je dosadno ili kad mi treba motivacija. Sve pohvale za temu posta :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova rubrika mi se tako svidja. ♥ Zaista sjajna ideja draga. ♥ Takodje uzivam u smisljanju a i posebno citanju citata i cak imam i svesvicu u koju upisujem one koje mi se najvide svide
    :)Inace prelepe citate si odabrala, takodje i smislila. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - ukoliko zelis poseti moj blog ♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe