Kako da učenje ne bude mučenje

15:42

Hola!

Kišovito i hladno jutro, a poslije podne već izbija sunce, oblacima ni traga - tipična jesen u Rijeci.U danu se izmjene sva godišnja doba.Strašno iritirajuće, ali ne bi to mijenjala ni za svo blago svijeta.

Prošla nedjelja je bila rezervirana za druženje s knjigom iliti bilježnicom - učenje.To me inspiriralo za ovaj post, da vam pomogne oko učenja, koliko je god to moguće.Da se razumijemo, kao i velika većina svojih vršnjaka, ni meni učenje nije draga zanimacija.Ali, što se mora - mora se.Nadam se da će vam moji savjeti pomoći.



SLUŠAJ NA SATU

Znam, znam i znam.Lakše reći/napisati nego učiniti i gotovo najčešći savjet oko učenja ikad.Nikad nisam vjerovala da mi to može pomoći poslije oko učenja, ali kad sam počela pažljivije slušati na satu, obraćati pažnju na detalje te zapisivati natuknice dok profesor/ica objašnjava učenje je postalo uveliko lakše.



PREPISUJ

Ne na ispitu!Dok učiš!Čitaj tekst u bilježnici/knjizi i prepisuj važne podatke.Dok pišemo puno bolje pamtimo i više smo skoncentrirani na ono što učimo nego kad samo čitamo.Dok čitamo većinom nam misli pobjegnu na drugi kraj svijeta i poslije nemamo pojma što smo o čemu je riječ.


BOJE BOJE BOJE

U pisanju natuknica koristi što više boja, podebljavaj ili podcrtavaj naslove i bitne pojmove.Koristi se markerima, flomasterima, bojicama, čime god - samo da je što šarenije.Jake boje nam lako upadaju u oko i lako ih prepoznamo.Određenu boju poveži s određenim pojmom kako bi se na ispitu lakše prisjetio definicije ili objašnjenja pojma.Nadam se da razumijete.


ZAMOLI NEKOGA DA TE ISPITA 

Zamoli prijatejicu, mamu, tatu, sestru... bilo koga da te ispita.Tako ćeš vidjeti koliko zapravo znaš i što bi još trebao ponoviti.

ODRŽI PREDAVANJE

Pa makar i sam sebi.Na taj način se zabaviš, a i gradivo lakše ulazi u glavu.Drži papir s natuknicama u ruci i pravi se da predaješ nekome (možeš zamoliti nekoga da ti bude publika).


Do čitanja, Lara!


Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

4 komentari

  1. Fantastičan post draga Lara! Preljepo si napisala ovaj post i slike si savršeno uklopila, koristit ću savjete sigurno *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, u svemu se slažem s tobom <3
    Jako korisni savjeti <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/moje-omiljene-serije.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post! Sve ovo koristim, sem predavanja! :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ovo je sjajno, draga moja! Hvala ti puno na koristim savetima, oveh dana mi je bukvalno sve od pomoći haha ;) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe