Autumn

22:29

Pozdrav!
Sada kad mi je laptop napokon u (normalnoj) funkciji bilo bi vrijeme da se vratim blogu nakon 2 tjedna.Nadam se da imate razumijevanja za moju neaktivnost, iskupit ću vam se ovaj tjedan!Imam hrpu materijala za postove.



Jesen.Godišnje doba koje sam nekada prezirala, a danas obožavam.Promatranje jesenjih toplih boja u prirodi izaziva u meni uzbuđenje koje nije moguće opisati.Djeci je radost hodati po suhom lišću koje pod njihovim nožicama šuška.Da se ispravim, nije samo djeci to radost, i meni je.Taj jedinstveni zvuk me vraća u bezbrižno djetinjstvo i barem na kratko zaboravim na sve probleme jedne šesnaestogodišnjakinje.Spektar jesenjih boja izaziva magičan osjećaj u meni, ispunjava me.

"Jesen je drugo proljeće gdje je svaki list ustvari cvijet." -Albert Camus

Uživajte u slikama!












Do čitanja, Lara!


Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

3 komentari

  1. Odličan post draga! I ja isto volim jesen, a prije sam ga mrzila... fotke su savršene *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, slike mi se jako sviđaju baš su savršene originalne <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/autumn-pictures.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Vaaauuu! Kakve predivnoće od slika!!!
    Oduševljena sam. :)

    Najnoviji post ♡

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe