'...all I need' concealer palette | Review

19:52

Hola!
Na red je došla i jedna recenzija.Riječ je o essenceovoj all I need concealer paleti.Nisam lubiteljica recenzija, odnosno ja ih sama ne volim pretjerano pisati.Iako, smatram da su korisne i da možemo iz njih zaključiti koliko je neki proizvod kvalitetan.



Dakle, ovo je paleta s tzv. korektorima uz pomoć kojih lako možeš prikriti nedostatke na svome licu.Paleta se sastoji od 5 boja, dvije bež (svjetlija i tamnija), roze, zelene i žute.Čula sam puno pohvala za nju pa sam ju i sama odlučila isprobati.


Zelena - za prikrivanje crvenila.Nanosi se na crvenila na tvome licu i potrebno ju je dobro izblendati.
Roza - za tamne dijelove ispod očiju, točnije podočnjake.
Bež - za prikrivanje nedostataka.
Žuta - nanosi se na kapke, kao podloga za sjenilo.



Zadovoljna sam s teksturom i nijansama.Korektori prikrivaju sve nedostatke kako sam i očekivala.Jedina stvar koja mi se nije svidjela je blendanje.Zelenu boju je jako teško izblendati i oko toga se stvarno treba potruditi kako ne bi otišla iz kuće s plavim/zelenim točkama na licu.Na to posebno pripazi.Naravno, preko ovih korektora je potrebno staviti puder, tekući korektor ili BB kremu.

Preporučujem vam ovaj proizvod ukoliko imate problematičnu kožu i ne znate kako to prikriti.



Do čitanja, Lara!



Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

5 komentari

  1. Fantastičan post! Ovo je ja mislim prva recenzija koju sam od početka do kraja pročitala jer niti ja ne volim recenzije, ali ovo je super post. I baš mi se sviđaju ovi korektori, post je baš kratak ali jako informativan i sa puno slika koje su savršene *-* Sve pohvale :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Super paleta, nisam ju isprobala ali sam cula da je dobra :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Super paleta, nisam ju isprobala ali sam cula da je dobra :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovu paleticu škicam, ali nisam sigurna da ću je kupiti jer mi se u zadnje vrijeme ne da šminkati i izletim van samo sa labelom :) Inače, bilo bi mi je žao koristiti jer je baš nekako slatka <333

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Paleta je super, verujem da je dobra. :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe