TOP 5 - Filmovi

12:18

Pozdrav ekipa!
Znam, znam opet me nema dugo.Bit ću iskrena ulijenila sam se, ali ima tu i drugih stvari.Isprike!
Iskreno se nadam da ću u buduće više mariti za ovaj blog jer ovo moje izbivanje postalo je nedopustivo.Slažete se?Trebali bi.
Počela je škola, ali potrudit ću se pisati makar vikendom.



O čemu je ono trebao biti post?A da, filmovi.Predstavljam vam mojih TOP 5 pogledanih filmova ovoga ljeta.Svakako preporučam ih!


1. CREED (2015.)
(Drama/sportski | Sylvester Stallone, Michael B. Jordan)


Sedmi nastavak Rocky-a.Veliki sam ljubitelj sportskih filmova, pogotovo ako imaju veze s boksom.Creed se morao naći na prvom mjestu jer me osvojio od prve.Jedan od rijetkih filmova kojima sam u potpunosti oduševljena, usudila bih se reći da je savršen.


2. BRAVETOWN (2015.)
(Drama | Lucas Till, Josh Duhamel, Kherington Payne)


DJ, dobra muzika, ples - za mene pun pogodak.Poslije ovog filma ostala sam bez teksta, ne znam kako da dočaram koliko mi se svidio.

3. VRIJEME JE NOVAC  (2011.)
(Triler, akcija | Amanda Sajfrid, Justin Timberlake)


Naziv mi se činio užasno dosadan i nije me zainteresirao uopće, zato sam jednostavno prebacila program u potrazi za nečim drugim.No, idući dan kad sam od drugih čula sve najbolje o tom filmu pokajala sam se.Odlučila sam pogledati reprizu i isplatilo se.


4. NEMA PREDAJE 2 (2011.)
(Sportski | Michael Jai White, Dean Geyer, Alex Meraz, Evan Peters, Todd Duffee)


Boks, tj. borilačke vještine - morala sam uvrstiti u ovaj popis.Nemojte vi misliti da sam ja nasilna ili da možda potičem nasilje.Ne!Samo volim boks i takve filmove.


5. ZLOČESTE MAME (2016.)
(Komedija | Mila Kunis, Kristen Bell, Kathryn Hahn)


Fenomenalna komedija, podiže raspoloženje u potpunosti.Iskreno, ne znam što bih još rekla o ovom filmu.Svaki komentar koji smislim zvuči otrcano.U svakom slučaju pogledajte!

Jeste li gledali neki od ovih filmova?Koji bi mi film još preporučili?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com














You Might Also Like

4 komentari

  1. Nisam gledala nijedan od ovih, a ne volim baš filmove o boksu :) A Bad Moms ću sigurno pogledati jer izgleda kao fantastičan i jako smešan film :)

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam gledala niti jedan od ovih filmova, ali djeluju zanimljivo. Pogledati ću kada uhvatim vremena :) Inače i ja volim filmove o boksu <3

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam gledala nijedan od navedenih postova. Inace i ja jako volim boks. Mislim da sam jedina devojka koja masta o tome da jednog dana trenira boks. :)♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Zloceste mame me bas privlace, verovatno cu ga pogledati vec veceras :D <3
    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe