Budi svoj!

18:38

Pozdrav svima!
Primjetila sam da najpozitivnije komentare dobivam na tematskim postovima, stoga pripremila sam vam još jedan!Ovaj put riječ je o tome da moramo biti svoji, bolje rečeno da se ne smijemo mijenjati radi drugih.


U životu mi se nije jednom dogodilo da su me pokušali promijeniti.Smetale su im stvari koje volim i koje su mi u srcu, kojima sam posvećena.Svim snagama su me pokušali odvojiti od toga, ali nisu uspjeli.


Da, žensko sam, da, obožavam nogomet i da, idem na svaku utakmicu najdražeg kluba.Nije mi problem izaći vani bez trunke šminke, u trenerci.Radije ću se osjećat ugodno u onome što nosim nego što ću izgledati, ne znam ni sama, koliko lijepo.Naravno, znam se i ja srediti, daleko od toga.Jednostavno nosim ono u čemu se taj dan najbolje osjećam.To može biti najobičnija crna trenerka i majica bez rukava, a može biti i haljina.Nije bitno hoće li se okolini svidjeti.


Koliko god te netko pokušao promijeniti ne smiješ mu to dozvoliti.Ako te ne voli takvoga kakav zaista jesi ni ne treba ti u životu.Ako ćeš se zbog nekoga mijenjati, to neka onda bude zbog samoga sebe.Radi drugih nije vrijedno.

Svi koji te pokušavaju promijeniti nisu Bog zna kakvi prijatelji.Dobro, uglavno ti nisu uopće prijatelji.Žele stvoriti drugačiju sliku tebe samo kako bi se njima svidio.Čemu to?Ako im se ne sviđaš neka jednostavno produže.Zar nije tako jednostavnije?

Samo ti želim reći, ako si sretan zbog svoga ponašanja, izgleda, karaktera, nemoj se mijenjati zbog drugih.Te promijene će na tebe vjerojatno utjecati loše jer to onda nećeš biti ti.Samo ukoliko se sam želiš promijeniti možeš biti sretniji.

Budi svoj, budi sebi bitan!Sve ostalo će doći s tim.Nikome nemoj dopustiti da ti ruši snove jer ti nitko nije pomogao da ih sagradiš.Također, ni ti nemoj rušiti tuđe snove.Ne možeš maslačku reći da bude ruža, pa tako niti osobi koja sanja o sportskoj karijeri da se popne na pozornicu i zapjeva.Ne upravljaj tuđim životom, upravljaj svojim!


"Change the world by being yourself."
-Amy Poehler-


Do čitanja, Lara!

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com



You Might Also Like

7 komentari

  1. Razumijem te, i to potpuno! Koliko sam puta čula, "Ovo je neprilično za jednu curicu" itd. E pa stvarno me boli briga!! Jesa,, bojala sam kosu, probušila uši, odlučila trenirati nogomet, ne stavljam šminku kada idem u trgovinu, idem na utakmice, treniram karate, i nisam tatina princeza! Mislim ono cura mora sve da prešuti jer je cura, to kod mene ne ide, ja kažem, puka iskrenost boli, znam da se branim i imam granica. Zbog ovih stvari pola odraslih me en podnosi, ali koga briga, bitno je da ja volim ono što radim, zar ne? Zašto šutjeti na uvrijede, ako možeš da se obraniš. Cura može biti dama, ali prava žena je dama koja ne trpi i zna što želi. Slažeš se? Uf što sam se ispisala, izvini!

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvini za što? Obožavam kad mi ostavite ovakve komentare!😊
      Slažem se, u potunosti.Ima onaj jedan citat: "Mama je htjela odgojiti damu, ali tata je pobijedio.Odgojio je damu koja ne trpi."Mislim da opisuje tebe, jednako koliko i mene.❤😉

      Izbriši
  2. Bila sam u istoj situaciji kao i ti, svi su me htjeli promjeniti, ali oni nikako da shvate da se ja ne dam promjeniti. Najbolja prijateljica me je htjela promjeniti u lošu, ali shvatila sam da je zapravo ona ta koja se promjenila i postala loša... Odličan post draga!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post na blogu: This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da... izgled bloga ti je predivan *-*

      Izbriši
    2. Onda se razumijemo.Hvala ti. 💋

      Izbriši
  3. Predivan post! U portpunosti se slazem s tobom! :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe