Outfit - Totalno ja!

16:10

Hola!
Isprike što posta opet nije bilo dugo.Nedostatak inspiracije, a poslije i vremena.Evo, danas sam uspjela uhvatiti nešto malo vremena za napisati ovaj post makar pod prehladom.Glava me rastura, dišem na usta jer mi nos nije u najboljoj funkciji, znate i sami kako je kad si prehlađen, ali tu sam - sposobna napisati ovaj post.



Nakon dužeg vremena tu je i jedan outfit post.Riječ je o jednoj od mojih najdražih kombinacija.Crvena karirana košulja zavezana oko pasa, mislim da ste imali to prilike vidjeti u jednom od prvih outfit postova, uz podvrnute uske traperice i sivu majicu bez rukava definitivno su moj favorit.Još kad su tu i moje najdraže tenisice, tamno plave air force - pun pogodak!

Uživajte u slikama!









Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com



You Might Also Like

3 komentari

  1. Kada želim dopuniti neki otufit, uvijek prvo posežem za kariranom košuljom!
    Obožaavam ovakve outfite, predivno, uvijek moderno, jako mi se sviđa i rado bih nosila uvijek. ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Kul slike i kul outfit!

    Ukoliko zelis da se zapratimo, javi se na mom blogu :)
    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe