DIY - temporary tattoo

16:55

Hola!
DIY post - napokon!Svi znamo koliko obožavam ovakve postove, i čitati i pisati.Današnja tema je temporary tattoo odnosno privremene tetovaže.Malo sam googlala i pronašla kako ih napraviti kod kuće.Inače sam velika obožavateljica tetovaža tako da mi je ovo bilo i više nego zanimljivo isprobati, a moji dojmovi su na kraju.



Potrebno ti je:
1. Vatice
2. Alkohol
3. Mokra krpica
4. Lak za kosu
5. Baby puder
6. Četkica za make up
7. CD&DVD marker (ili nešto slično)
8. Crtež koji želiš "tetovirati" (nacrtan flomasterom)



1. Obriši alkoholom područje na kojem želiš otisnuti tetovažu.



2. To usto područje, nakon što se alkohol osuši smoći s mokrom krpicom.



3. Okreni crtež naopako i otisni ga na ruku kako bi ostao trag po kojem ćeš poslije crtati.



4. Podebljaj otisak markerom.



5. Pređi preko tetovaže s baby puderom.Utapkaj puder te ga očisti s make up četkicom.Ponovi postupak još barem 2 puta (dakle, podebljaj tetovažu i pređi s baby puderom).





6. S udaljenosti od cca. 15-ak cm pošpricaj tetovažu s lakom za kosu.




Zabaviš se, a usput možeš vidjeti kako bi ti neka tetovaža stajala.I još možeš tetovirati što poželiš.Samo, morat ću te razočarati, ima jedan veliki nedostatak.Na puno mjesta sam pročitala da ovakve tetovaže traju po tjedan dana i duže, ali jedva da traju jedan dan.To me užasno razočaralo.Ne znam što sam drugo očekivala od markera i laka za kosu?Fora je za izlazak van, odlazak na rođendan ili slično, ali ako ju misliš imati duži period - nemoguće!I nemoj stavljati parfem preko jer će se razliti, uvjerila sam se.

   



Što mislite o tetovažama?Ima li neki DIY koji želite da pokušam napraviti?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com


You Might Also Like

14 komentari

  1. Aaaaaa ja sam oduševljena *----* Hvala ti što si podelila ovaj post sa nama. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševljena sam, ali mislim da bi mi mama izribala ruku kada bi to napravila,"od flomasre možeš da dobiš rak kože" -njezin izgovor, ma molim lijepo,koliko to moje prijateljice rade. A bitno da mi je rekla da pravu tetovažu mogu napraviti. Hm,uvrnuto,večina roditelja bi obrnuto postupila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.😊
      Večina roditelja tako postupi, i moji su nekad, ali shvatili su da nikad necu odustat od šaranja po rukama i da sam živa i zdrava pa su odustali od upozoravanja. Haha.

      Izbriši
  3. Divaaan post :) Idem odmah probati haha <3
    Ako želiš follow me, uzvraćam :) https://wefashionitxx.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow,''tetovaža'' je predivna i preslatka a i način je svarno efikasan!


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je jako dobar, izgled bloga mi se mnooooooooooogo sviđa i učlanila sam ti se na blog, tako da ako želiš i ti uradi isto.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe