Blogorođendan | Pozitiva

11:11

Hola!
Danas je prva godišnjica mog bloga!Ili kako mi ono u blogosferi kažemo, blogorođendan?,
Ponosna sam na svoj rad koji se uvelike poboljšao u ovih godinu dana.I htjela bih vam se zahvaliti na svim pregledima, komentarima i na svakoj podršci te na svakom čitatelju.Hvala vam!

No, neću pisati kroz što sam sve prošla kroz ovih godinu dana, koliko sam se promijenila i slično.Ja sam se ipak odlučila za jedan tematski post.Tama - pozitiva.


Pozitiva mi je srednje ime.Svi koji me znaju mogu biti sigurni da vjerojatno ne poznaju pozitivniju osobu od mene.Gdje god me život odvede mislim pozitivno i u svemu vidim nešto dobro.Odbijam razmišljati o bilo čemu što me rastužuje ili plaši.Nije lako, ali tako jedino možeš biti sretan.


Zašto razmišljati pozitivno?Jer daje snagu za dalje.Pruža nadu da nije gotovo u najgorim trenucima.Iz pozitivnog razmišljanja ne može izaći ništa loše, samo dobro.Nisam jednom doživjela čudo koje je proizašlo iz takvog razmišljanja.Samo je potrebno čvrsto vjerovati i sve je moguće.Dobro, osim pojesti samo jednu kockicu čokolade, mora biti barem jedan red.

Ako odmah misliš najgore, automatski stvaraš negativnu vibru oko sebe i drugim ljudima, kao i sebi, stvaraš paniku.To nikako ne želiš.Kad misliš pozitivno daješ snagu okolini i s vremenom i te osobe počnu tako razmišljati.


Malo sam istraživala i sjetila se knjige Tajna (Rhonda Byrne).Iz nje sam izvukla jedan mali djelić.

"Kad se usredotočite na nešto što želite i ostanete usredotočeni, u tome trenutku uz pomoć najsnažnijih moći u Svemiru pozivate ono što želite.Zakon privlačnosti ne uzima u obzir nemoj, nije, ne ili bilo koju drugu negativnu riječ.Dok izgovarate negativne riječi evo što zakon privlačnosti čuje:

'Ne želim zakasniti.'
       'Želim zakasniti.'  "

Dakle, radije se odluči za opciju 'Želim doći na vrijeme.'



"Ako nešto vidite u mislima, držat ćete to i u rukama." -Bob Proctor
Samo pozitiva!



I da!Skoro zaboravih.S obzirom da je uskoro početak školske godine (Zašto Bože?!) i dosta vas kreće u srednju školu možete mi postavljati pitanja na asku (@miljak87 - link ispod) ili u komentarima što vas zanima (pronalazak društva, nova okolina i slično) pa ću vam na to odgovoriti kroz jedan od sljedećih postova.

Do čitanja, Lara!
Kakva su tvoja razmišljanja?Koje je tvoje mišljenje o mom blogu?Ima li nešto što trebam popraviti?


Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com





You Might Also Like

9 komentari

  1. Srecan 1 blogorodjendan.. Koja slucajnost i mom blogu je danas 1 rodjendan.. :)))

    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post!Srećan blogorođendan!♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga! Srećan ti blogorođendan, želim ti sreću u daljem blogovanju. ♥

    Q&A -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post. Srećan blogorođendan, i želim ti da proslaviš još mnogo i da ostaneš sa nama još mnogo godina. Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičan post draga! Sretan ti prvi blogorođendaan, sve najbolje ti želim *-*

    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako imaš vremena učlani se i ti u moj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! :)
    Čestitam prvi blogorođendan.
    Zapratila sam te,nadam se da ćeš uzvratiti.

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe