Aquapark Aquacolors Poreč

13:52

Hello!
Jučerašnji dan bio je rezerviran za odlazak u aquapark.Ove godine u pitanju je bio Aquacolors Poreč.Provela sam lijep dan, zabavila se, izvrištala..


Sam dolazak dao je naslutiti da neće biti ništa od sunca, ali što se mene tiče bolje.Nisam izgorila, nije me glava boljela i betonske pločice nisu bile vrele tako da se moglo hodati normalno.Čekanje reda za tobogane nije potrajalo dugo.Najgore je što svugdje sa sobom morate vući luftić kako bi se spustili niz tobogan.


Iznenadio me jako veliki broj stranaca.Svaku drugu osobu ne razumiješ.To mi se u jednu ruku i svidjelo.

Tobogani su gotovo svi zabavni i donose dozu adrenalina.Od bazen s valovima sam očekivala da će biti veći i bar malo dublji, ali dobro, djeci je zabavno.Tu je i rijeka koja bi za moj gušt trebala biti brža, ali za nekoga kome je cilj opustiti se odlična je.

Svidjela mi se i sama uređenost aquaparka, trava, cvijeće i ostalo zelenilo.

A ono što me najviše oduševilo je način plačanja.Kao ulaznicu dobivaš narukvicu s ugrađenim čipom s kojim plaćaš sve unutar parka, a na izlasku tu narukvicu vraćate i te plaćate iznos svega kupljenog.

Uživajte u slikama!










Sve u svemu, zabavila sam se.Kao i sve ostalo, ima svojih prednosti i mana.

Jeste li posjetili ovaj aquapark ili možda neki drugi?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

7 komentari

  1. Ja do sada nisam bila u ovom akva parku, ali bila sam u sokobanjskom akvaparku, Petrolandu u Bačkom Petrovcu, akva parku Jagodina, akva parku i wellness banji Szt. Ezsebet u Morahalomu u Madjarskoj i svi su prelepi! Drago mi je da si se lepo provela, sledeći put me povedi sa sobom, haha ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com - bilo bi mi drago kada bi se pridružila kampanji, pa zato pročitaj najnoviji post na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, presavršene fotke. *---* Ja sam oduševljena, svaka čast! Aqua Park izgleda divno i baš bih voljela da ga posjetim. Drago mi je što si se lijepo provela. :) ♥

    Pogledaj novi post, u pitanju je jedna kampanja -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične fotografije! :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda predobro! :D Ja nažalost nisam posjetila nikakav wow aqua park. :/

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da nikada nisam bila u ovom akva parku ali stvarno deluje divno. ❤☺ Takođe mi se mnogo dopada način plaćanja, interesantno. :D ❤ Fotkice su sjajne. ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o blogerima

    OdgovoriIzbriši
  6. Posetila sam jedan park u Srbiji i jedan ovde u Bosni i obožavam tobogane i vodu!Odličan post i slike ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)Iii daa počinjem pisati knjigu,na zadnjem postu je kratki uvod,ako možeš pogledaj i napiši mi mišljenje,jer bi mi tvoje jako značilo <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe