Večernja šetnja - photography

17:45

Ćao svima!
Znate ono kad dođe dan kad vam nista ne ide od ruke, uđete u kivi bus..Eh, upravo tako je meni danas tako da ako je ovaj post malo šlampav - isprike.
Današnji post su slikice uslikane jučer navečer.Zalazak sunca i autocesta, odnosno most iznad autoceste.Nešto posebno.Uživajte u slikama.



Ono što je fascinantno ove slike nisu uslikane fotoaparatom nego mobitelom!Iznenadilo me koliko moj novi mobitel ima dobru kameru, čak bolju od fotića - mog mezimca.Možda rezolucija i pikseli nisu bolji, ali kvaliteta i izraženost boja definitivno jesu.Slike nisu niti malo uređivane u photoshopu ili nekim drugim editorima, vjerovali ili ne.


Pogled s mosta oduzima dah.Automobili jure ispod tebe, a ti si i dalje na sigurnom.U pozadini se vidi Učka, a pod njom Opatija.Kao dijete uvijek sam se pitala kako doći do tog famoznog mosta, a danas sam na njemu i previše - uvelike skrati put do plaže, hah.

        



Do čitanja, Lara.

Kako vam se sviđaju slike?Želite li češće ovakve postove vidjeti na mom blogu?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com





You Might Also Like

12 komentari

  1. Slike su jako lepe, volim jednostavne postove gde ima puno slika na odredjenu temu, da, pisi ih cesce :) ❤

    Smoothieglam.blogspot.com poseti i uclani se ako ti se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.Potrudit ću se pisat ih više nego do sad. :)

      Izbriši
  2. Slike su odlične. Tvoj blog je jako divan, i svidja mi se tvoj stil pisanja.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zapratila sam te na blogu!
    Divan izgled, predivno pišeš, a ove fotografije su savršene , koji je mobitel u pitanju, nisam nigdje pročitala?

    http://ivafdiary.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.❤
      U pitanju je Huawei p8 Lite.Oduševljena sam tim mobitelom najozbiljnije.☺

      Izbriši
  4. Sjajne fotke! Zaista sam uživala posmatrajući ih i čitajući post. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike su preprepredivne. Stvarno sam se uživjela u tvoj post :D

    Fantastiko World -pratim te,ako želiš uzvrati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju, hvala ti. :)

      Izbriši
  6. Imam osjećaj da sam ja sa svojim razredom nedavno tijekom ekskurzije prelazila preko toga mosta pa sam odmah ostala očarana slikama.. Da li je u blizini možda Mc'Donalds? :') Tako ću znati.. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe