Svašta i ništa

13:12

Hola!
Pa hmm imam toliko toga za ispricat da ne znam od kud pocet.Najbolje od početka, ha?To bi bilo odlično kad bi ja znala gdje je početak, hah.



U zadnje vrijeme dobivam toliko inspiracije za pisanje da je to nevjerojatno, tako da uskoro možete očekivati puno postova.Inspiracija je tu zahvaljujući jednoj knjizi, saznat ćete uskoro kojoj.Ako i vi imate neku ideju za temu posta, rado ću ju razmotriti i napisati post, sve ideje su dobrodošle.

S praksom sam napokon gotova i krenula sam u teretanu!Prvi trening je prošao odlično, poslije njega se osjećam neopisivo.Ako se dvoumite krenuti ili ne, krenite, nećete požaliti.Uskoro više i o tome.

Sve to mi diže raspoloženje.Od one moje, kako da ju nazovem, 'depre' (?) došlo je  do i više nego dobrog raspoloženja.Vratila se ona stara ja i presretna sam što je ono bila samo faza.Ne možete ni zamislit koliki osmijeh sad igra na mom licu.Malo je reći da sam presretna zbog svega što mi se u zadnje vrijeme događa iako ništa nije toliko posebno.Ali, sitnice nas razvesele, sitnice nas rastuže.

I da, moram vam se zahvaliti za 50 članova.Nije neka wow brojka, ali meni puno znaći.

Hvala vam na svim komentarima koje ostavljate, nema ih puno, ali svaki me obraduje.A, najviše oni od novih čitatelja ili pak anonimaca.Kad vidim da je netko tek otkrio moj blog i da mu se već sviđa to je nešto predivno za mene.Kad pohvalite izgled bloga, puno mi znači jer i to ima svoju ulogu u bloganju kao i stil pisanja, slike..
I eto, ta potpora me vratila ovom blogu i definitivno se vraća ona stara ja.Obraduje me svaki novi komentar koji se pojavi ispod posta i još kad vidim i da ste odgovorili na pitanja postavljena na kraju - neopisiva radost.
Beskrajno vam hvala na takvim komentarima, nadam se da će ih biti još mnoštvo da me uveseljavaju.

Nemam puno članova (svega 50), ali imam osjećaj da sam uspjela u ovome što radim i da će ih sve više pristizati uskoro.I hvala svakom članu pojedinačno, stvarno hvala!

I za kraj..s obziram da puno vas ovdje treba na jesen krenuti u srednju školu i vjerujem da vas toliko toga zanima odlučila sam da mi pišete na ask sve što vas zanima, a ja ću na to odgovoriti u jednom od postova pred početak školske godine.Kroz sve sam to prošla tako da se nadam da ću biti od koristi.Što kažete?

Do čitanja, Lara. ❤


Kako se vi osjećate?Što mislite o ideji za vas nove srednjoškolce?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

1 komentari

  1. Imaš predivan blog. Sjajan post!♥

    79# positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe