Haul - ljetne promjene

23:46

Pozdrav!
Znaš onaj osjećaj kad ti jedna jedina riječ popravi dan?E pa meni je upravo jedno najobičnije 'hvala' uljepšalo ostatak današnjeg dana.No, ovaj post nema veze s tim tako da ću se prebaciti na glavnu temu.To su stvari koje sam nedavno kupila ili jednostavnije rečeno haul, moj prvi.



MASKICE



S obzirom da sam nedavno dobila novi mobitel bile su mi potrebne i nove maskice.Na ebay-u se može naći mnoštvo njih i uz to su još puno jeftinije nego u trgovinama.Koliko ovo god ne ličilo na mene jednostavno nisam mogla odoljeti ovako elegantnim maskicama.Jedna je doslovno poput ogledala i stvarno je glamurozna dok je druga puna vode u kojoj plivaju šljokice i srčeka.

Naručiti ih možete ovdje -> KLIK
Ii ovdje -> KLIK

Nisam baš prezadovoljna s njima jer ne štite mobitel, ali kao modni dodatak mobitelu su odlične.


CURA NA NETU



Da, da.Tek sam se nedavno uspjela domoći ove knjige.Prvi dio sam pročitala u gotovo tri dana i ubrzo sam kupila i drugi koji još čitam (još samo pola knjige, jey!).Uskoro poseban post o ovim knjigama.



ESPADRILE



I ptice na grani znaju da imam fetiš na tenisice i da svako godišnje doba provedem u njima.Bilo ljeto, zima - nebitno.Ali, moralo se u ormaru naći i nešto drugačije pa sam se odlučila za espadrile koje su opet totalna suprotnost od mog sportskog stila.Srebrne sa šljokicama i još blješte - defintivno ne liči na mene.Zavoljela sam ih i poprilično su udobne iako nisam bila sigurna da li je to pila dobra ideja kupiti ih.



SANDALE



Nešto što još manje liči na mene.Na mamin nagovor kupila sam ih i iznenadila sam se koliko su udobne.Nisu elegantne i zato su mi zapele za oko (svi znamo kako elegancija ne ide uz mene), više su otkačene i posebne.Imaju deblji bijeli đon i crne remene koji se lagano sjaje.Očekivala sam da će mi ostavljati crne tragove i da će mi se noge u njima znojiti, ali prevarila sam se.Stvarno vrijede svake kune.Ne vjerujem da ću ovo reći, ali obožavam ih!




HALJINE

Haljine?Da, haljine.
Zadnja haljina (prije ovih) koju sam kupila mislim da je bila za krizmu prije godinu dana.Nisam ljubiteljica haljina, al' svima dobro dođe promjena.Zar ne?Iako, ja mrzim promjene.

Kupila sam si dvije haljine.Jedna lepršava, tamno plava s bijelim točkicama.Doseže do pola bedara.A, duga je potpuno uska s crno-bijelim prugama.Kad ju čovjek pogleda pomislio bi da dijete ne može stati u nju koliko maleno izgleda, ali izgled vara.



Što vam se najviše sviđa?Jeste i pročitali 'Cura na netu'?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com


You Might Also Like

1 komentari

  1. Svaka stvar mi je predivna. Ja još uvijek ne mogu pronaći drugi dio Online djevojke, a prvi mi je bio predobar. Haljinice i sandale su mi zakon! <3 :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe