Dosado, aj' bok!

23:01

Hola equip!
LJETO!Napokon je došlo.Mislim da nema osobe koja mu se ne veseli, ako ne zbog ničeg drugog, onda barem zbog praznika i odmora od škole i mnogobrojnih obaveza koji dolaze uz to.Ali, ima nešto u tom ljetu što ipak, ponekad, izaziva tešku dosadu.Ja vam danas donosim par prijedloga kako ubiti tu dosadu.Uživajte u čitanju!



DRUŠTVO
Druži se.Ako je tvoje staro društvo otputovalo negdje nađi neko drugo, upoznajte nove ljude.Naravno, pod tim ne mislim da zaboravite stare prijatelje.Otiđi na kavu/sok ili neko osvježenje s prijateljima i pošteno se ispričajte bez tehnologije.Možda saznaš nešto novo o njima, nešto što nisi mogla/mogao niti zamisliti.




MORE / BAZENI / RIJEKA
Ovisno u kojem gradu živiš, posjeti neko kupalište.Odlično osvježenje, a i prilika za zabavu i upoznavanje novih ljudi.Ne moraš nužno ići s društvom, možeš otići i sama/sam.



TURIST U SVOM GRADU
Budi baš to, turist u svom gradu.Istraži mjesta na kojima nikad nisi bila/bio.Zabavno je.Usput fotkaj sve što ti se čini posebno i zanimljivo, tako ćeš imati i materijala za instagram/facebook i više nego dovoljno.



SHOPING
Puno djevojaka kaže kako ih to opušta.Što ja znam, mene ne.Više mi ubija živce, ali nekad dobro dođe obnoviti garderobu.Odi u shoping s mamom, bakom, sestrom, prijateljicom ili s kime god, ako već ništa ne pronađete za sebe barem ćete se zabaviti.


PHOTOSHOOTIN
O da, nešto neopisivo dobro.Uzmi prijateljicu pod ruku, fotoaparat (ili mobitel), uputite se na neko zanimljivo mjesto i obavte jedan neopisivo zabavan photoshooting.Zabava zagarantirana, a opet je tu i hrpa materijala za društvene mreže.



TERETANA
Ne mora to nužno biti teretana, nađi si neku aktivnost koja će te držati u formi.Ja sam se ovo ljeto odlučila za teretanu si obzirom da preko ljeta nema odbojke.Nisam još počela zbog prakse, ali čim počnem donosim vam prve dojmove.
Ako si lijena za teretanu neka te motivira to da ćeš uvijek biti u blizini zgodnih dečkiju i da ćeš ih moći gledati. ;)



NOVI HOBI
Ovo se može povezati s teretanom ili nekom aktivnosti.No, to može biti i crtanje, pjevanje, fotografiranje pa čak i otvaranje vlastitog bloga.Što god odabereš radi to s voljom i željom da dođeš do svog cilja.



PLAYLISTA
Napravi svoju ljetnu playlistu na kojoj će biti sve pjesem koje su ti obilježile ljeto i možda ju baš pronađeš u sred zime i ona te vrati u sve lijepe trenutke proživljene to ljeto.



DIY
Okušaj se u pravljenu raznoraznih stvarčica, zabavno je i definitivno ubija dosadu.Jako puno stvari možeš naći na youtube-u kao i na pinterestu.Imam i ja jednu ideju: napravi ljetnu kutijicu u koju ćeš stavljati sve uspomene ovog ljeta, karte sa koncerata, razglednice s mjesta na kojima si bila/bio, slike..


KNJIGE / FILMOVI / SERIJE
I napokon j došlo na red ono kako večina ubija dosadu preko ljeta.Pročitaj koju knjigu, pogledaj mnoštvo filmova i serija.





Ima li nešto što bi vi dodali ovom popisu?Koji vam je najdraži način ubijanja dosade?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

8 komentari

  1. JEL CRTEŽ TVOJ? AJME PREDOBAR JE!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobar post! Crtež Coca Cole je fenomenalan, baš si talentovana! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post :) Ja najviše volim da pravim photoshootinge sa bff tj. ja slikam a ona je moj model,ali to je svakko neizmerno zabavno a ljudi nas gledaju kao čudake :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.:)
      I poznata mi je ta situacija, haha. ;)

      Izbriši
  4. Divan blog, skoro sam ga otkrila.
    Izgled je preee *-*
    Inace obozavam da radim photoshootinge sa drugaricama, mada meni skoro nikada nije dosadno :-)
    Uvijek radim nesto, ne znam xD
    Bilo bi mi drago ako bi pogledala moj blog, izbacila sam novi post ;-)
    Cim zavrsim komentar uclanjujem see ;-) <33
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. :)
      Pa, vidim da smo slicne jer je i meni rijetko kad dosadno, uvijek si nađem zabavu, hah. ❤

      Izbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe