Cura na netu

17:20

Ćao!

Ljeto - idealno vrijeme za pročitati dobru knjigu.Ili više njih?Mnoštvo slobodnog vremena, osvježavajuće piće, neka ukusna poslastica i knjiga.Može li bolje?Teško.Ja sam se za početak ljeta odlučila za Curu na netu, donosim vam svoje dojmove.


U zadnja 3 tjedna pročitala sam oba nastavka.Dobila sam puno inspiracije, ne samo za blog, već i u životu.Uvijek sam bila vedra osoba, ali sad je tu još veća vedrina i pozitiva.Ove knjige potakle su me na razmišljanje o bitnim stvarima u životu i pomogle mi da shvatim da nije sve u izgledu, slavi ili nečem sličnom već u čovjekovoj unutarnjoj ljepoti iliti osobnosti.Znate onu - Ljepota privlači, karakter zadržava.


Vjerujem da je većina vas upoznata s radnjom barem prve knjige, ali ako niste na slici ispod možete se upoznati s njom.
Iskreno, drugi nastavak odnosno Cura na netu na turneji više mi se svidio jer je pun zapleta i Penny ima više samopouzdanja.Način na koji se drži tokom turneje i velika hrabrost da uopće i krene na nju su me iznenadili.Da se razumijemo, obije knjige su mi se dopale i čitala sam ih sa zanimanjem.No, ono što mi se malo manje svidjelo je to što ima događaja koji se čine toliko jednostavnima da se ostvare, a u stvari su potpuno suprotno.Tko još iznenada otputuje u New York i tamo još upozna rockobožanstvenog pjevača i zaljubi se u njega bez da zna tko je on zapravo?Mislim da nitko, na žalost.




Ako želite uživati u zanimljivoj, a opet i jednostavnoj, knjizi razumljivoj nama mladima onda vam ove dvije toplo preporučam.Prepune su osjećaja koje smo i sami barem jednom imali, poput zaljubljenosti, nostalgije, straha i sličnoga.

U ovim knjigama pronašla sam nekolicinu ohrabrujućih poruka, onih koji nas 'opominju' da ljude moramo voljeti bez obzira na njihovu spolnu orjentaciju, izgled.. i još mnoštvo pozitivnih stvari.Pennyn blog i njeni postovi naučili su me kako na internetu ne smiju završiti stvari koje bi mogle izazvati opću pobunu u svijetu.Dakle, iz prve knjige sam izvukla pouku koju je Penny ovako opisala: 

"Sljedeći put kad poželite objaviti komentar ili novost, ili možda podijeliti poveznicu, zapitajte se: Hoću li time svijet učiniti sretnijim?

I ako je odgovor negativan, molim vas, odustanite od objave!"


Iz drugog nastavka sam naučila da moram pronaći ono u čemu sam dobra i posvetiti se tome kako bi se time jednog dana mogla sa zadovoljstvom baviti.Ne smijemo živjeti u tuđoj sjeni, moramo se sami pronaći put i probiti do cilja i u tom putu vjerovati u sebe.




Sve u svemu, knjige su dobre.Iako, kao što sam rekla, ima događaja koji se ne mogu tako lako ostvariti, čak nasuprot - gotovo su nemogući.Ali, tome knjige služe, zar ne?Da se u njih zabilježimo našu maštu.

Jeste li pročitali knjige?Kako su vam se svidjele?Koju knjigu bi mi vi preporučili?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com





You Might Also Like

16 komentari

  1. Izdvojila si jako lepe citate. Nisam imala prilike da pročitam ove knjige ali se nadam da hoću uskoro. Mnogo volim recenzije knjiga na blgovima, super je post! :)

    smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam čitala ovu knjigu, ali bih voljela. Zvuči i izgleda zanimljivo. Sjajan post!♥

    http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo mi je bilo čudno kada sam vidjela ''Cura na netu'' jer je ona kod nas ''Onlajn devojka'', ali okej ahahah :D Ja sam čitala i prvi i drugi dio i mogu reći da su mi obe omiljene. Inače, odličan post! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, vjerujem da ti je bilo čudno.Dvije susjedna zemlje, a toliko 'velike' razlike u govoru, hah.Hvala ti. ❤

      Izbriši
  4. Već duže vrijeme imam želju pročitati ju,tako da mi je ovaj post vrlo interesantan za čitati! Pročitala sam sad prvi put i sažetak tako da eto,odličan post!
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. nice blog =) following each other?
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!knjiga deluje jako zanimljivo,moram je procitati!!!Blog ti je divan,ako želiš postani član mog bloga,pa se javi da uzvratim!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Svi prisu o ovoj knjizi,nadam se da cu je uskoro procitati..Blog ti je predivan,kao i svaki post...

    Uclanila sam se,ako zelis uzvrati♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Malo sam se iznenadila kad sam videla 'Cura na netu' jer nisam znala koja je to knjiga, ali onda sam shvatila da je to 'Onlajn devojka'. Tako se zovekod nas. Imam samo jedno pitanja. Na internetu sam čitala drugi deo knjige ali nisma pronašla odgovor. Da li u drugoj knjizi Peni nastavlja da bloguje. Jer je u prvoj knjizi odustala a ne znaam da li se vratila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U drugom dijelu Penny nastavlja s blogom, ali samo par ljudi ima lozinku uz pomoć koje ga mogu čitati (profesorica Mills, Elliot i Pegazova Krila).Na kraju knjige opet se vraća bloganju kao u prvoj knjizi, gnaći da svi mogu čitati sve što objavljuje. 😊❤

      Izbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe