I'm back!♡

11:00

Hola equip!
Huhh, nije me bilo dugo.Možda bolje da kažem predugo, ha?Ispričavam se, iako nema nekog smisla.Većinom je škola krivac, ali ima tu još toga.



Obećala sam si da ću čim završim sa svim školskim obavezama krećem s daljnjim pisanjem na blogu i evo, ispunjavam to obećanje tek tjedan dana nakon završetka škole.Upala sam u neku 'krizu' ili nešto što ne znam kao nazvati.Mnogi bi rekli depra, ali ne i ja.Ne družim se puno i uglavnom provodim vrijeme pred laptopom gledajući filmove i nemam baš volje za ničim.Možda je to neka vrsta odrastanja?

Bilo mi je teško ući na blog nakon 2 mjeseca, ali nadam se da je vrijedilo i da ću se vratiti ona stara ja.
Dakle, mislila sam započeti s nekim zanimljivim postom, ali ipak ostavljam ovo kao najavu za svoj povratak.Ovo ljeto možete očekivati puno zanimljivih postova.

Nadam se da vam je drago da sam opet tu, također možete mi predložiti neke teme za postove koje bi htjeli čitati.Rado ću razmisliti o njima.

Do čitanja, Lara.



Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

4 komentari

  1. Drago mi je što si se vratila i jedva čekam nove postove! :) ♥

    Novi post kod mene -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je.Nadam se da će ti sesvidjeti. :)

      Izbriši
  2. Svidja mi se izgled tvog bloga,prvi put sam na njemu! :)
    Srecno sa novim pocetkom :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe