Books

16:27

Hola equip!
Knjige.Nešto što prije godinu-dvije nisam mogla podnest, a danas malo reći volim.Zašto?Ne znam ni sama.U glavi pokušavam naći odgovor zašto mi je uvijek bio problem uzeti knjigu u ruke i pročitati ju.Iako, danas, sama sebi teška srca priznajem kako su knjige nešto što je stvarno vrijedno moje, a i bilo čije, pažnje.



Da razjasnimo, nisam ljubiteljica čitanja (filmovi su mi draži), ali ako neđem neku dobru knjigu rado ću ju pročitati.Lektire su uglavnom zastrašujuće dosadne i ne razumljive, mislim da se s tim gotovo svi slažemo.U životu nisam pročitala puno 'pravih' knjiga, ali ipak ima ona jedna koja me osvojila i zbog koje sam na neki način zavoljela knjige.

Ruta Sepetys: "Pomrčina Srca"



Definitivno knjiga koju vrijedi pročitati i koja u sebi nosi toliko emocija, od tuge,šoka do nježnosti i osmijeha.Mislim da sam negdje davno pisala o njoj u ljetnim favoritima, ako se ne varam i tamo možete pročitati sadržaj.Ovo je knjiga koju bi preporučila apsolutno svima.Radnja se odvija u doba Drugog svjetskog rata, uglavnom u logorima.Svi događaji su stvarni dok su likovi izmišljeni.Ima nešto i ljubavnih radnji, a i onih u kojima se bore za život.Knjiga je posebna i nikad nisam mislila da mi se tako nešto može svidjeti.



Također, jedna od knjiga koje su mi se dopaple je "Furija" od Elizabeth Miles.



To je prvi dio trilogije i strahovito jeziv roman, kako neki kažu.Iskreno, kad sam prvi put krenula čitati ovu knjigu stala sam na pola jer nisam mogla više.Da, bilo me strah.Ali, roman nije toliko zastrašujuć koliko sam mislila.Preporučujem vam i ovu knjigu, nećete požaliti.



Nikad nisam mislila da ću pisati o knjigama ovako lijepe stvari, ali eto i to se događa.Nadam se da vam se svidio post, kao i knjige.

Do čitanja, Lara.


Koju bi mi knjigu preporučili?Kakvo je vaše mišljenje o knjigama?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

8 komentari

  1. Odličan post <3
    Knjige još nisam pročitala,ali ću se potruditi da ih pročitam <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/10-dobrih-stvari-kod-ljeta.html#_=_

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post! Ja mnogo volim knjige, pa se obradujem čim neko postavi nešto o njima. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post ☺ Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada, a posebno mi je ime bloga strašno gotivno. Svidja mi se kako pišeš pa sam se učlanila ☺ Moja omiljena knjiga je Krive su zvezde, kao i Harry Potter i Hobbit ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com - učlani se ako želiš ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, puno mi znače ovakvi komentari, pogotovo od ljuti koji su prvi put na mom blogu. :)

      Izbriši
  4. I meni su filmovi drazi,ali kada se dohvatim neke knjige moram je procitati u jednom dahu:)
    odlican post!

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    inace svidja mi se jako tvoj izgled bloga :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe