Kostrena - Trim staza: photography

14:50

Hola equip!
I da..nema me opet 2 tjedna na blogu.Praznici su završila, škola je počela i vjerujem da znate kako je to.Vremena nigdje na vidiku.Ispričavam se

Prošli vikend sam bila u Kostreni, na trim stazi.Dakle to je staza kroz šumu i svako malo naiđe se na 'sprave' za vježbanje i upute za vježbu.Poslije šetnje kroz šumu spustili smo se do šetnice uz more.Meni je bilo odlično i ako imate nešto slično u blizini svog mjesta/grada posjetite s obitelji ili pak društvom, zabavit ćete se.



Naravno, nisam propustila priliku da slikam svu prirodu oko sebe, tako da ono što vam donosim u današnjem postu su slike s tog mini izleta.Za neke slike su zaslužni moji roditelji.Uživajte!

















Kako vam se sviđaju slike?Volite li vi šetati kroz šumu ili vam je draže uz more/rijeku/jezero?


Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
weit: @laramiljak
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

11 komentari

  1. Mnog su lepe fotografije! Pogotovo ove pored vode.☺ Obožavam da provodim vreme u prirodi i koristim svaku priliku za takve stvari.☺♥

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello from Spain: I really like these pics. Very inspiring. Keep in touch

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma lijepe fotografije <3
    💎 forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odusevljena sam fotografijama,predobre su♥

    Novi post ---> MiljanaEasySkillful

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drag mi je da ti se sviđaju.Hvala ti. :)

      Izbriši
  5. Odlične fotografije, samo imam jedan savet za tebe: povećaj ih da bismo mogli da uživamo još više u njihovoj lepoti :)
    Naravno, ovo je samo dobronameran savet, sad je sve na tebi :)
    Pratim te #49, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da budem iskrena, razmišljala sam o tome i mislim da ću te poslušati, hvala ti. :)

      Izbriši
  6. SLike su predivne, odličan post! ☺

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe