Colorful hair - yes or no? (moje iskustvo)

11:35

Hola equip!
Kao što znate (ako ste čitali jedan od mojih prethodnih postova), ja imam ljubičasto-plavu kosu. Danas ću vam malo pisati o šarenoj kosi, kakva su moja iskustva s njom, koje su prednosti, mane.Nadam se da ću vam pomoći ako želite takvu kosu ili da će vam barem biti zanimljivo čitati. 



Dakle, s obzirom da imam takvu kosu moj odgovor na 'pitanje' postavljeno u naslovu je DA.

Ako želiš ovakvu kosu moraš dobro razmisliti prije no što to napraviš jer nema povratka.Ima, ali teško se vratiti u prijašnju boju kose.Ja sam na svu sreću dobro razmislila i razjasnila sama sebi što točno želim i nisam požalila.To preporučujem i tebi.Dobro razmisli dal' to zapravo želiš ili je samo prolazna faza kako poslije ne bi žalila.I naravno, ne zaboravi pitati roditelje za mišljenje i slažu li se s tim.Ne želiš valjda doći kući sa zelenom kosom bez da si ih prije toga obavijestila o toj promjeni pa da na kraju završiš s vanjske strane ulaznih vrata, zar ne?

video

(u videu se čuju neki zvukovi,ali zanemarite)

Kad napokon posložiš u glavi što želiš, odlazak frizeru je obavezan.Nemoj to raditi sama, ne želiš znati kako to na kraju može izgledati.Ako imaš tamniju kosu, blajhanje je neizbježno i može poprilično dugo trajati i tek onda nanošenje farbe i čekanje da tvoja kosa uhvati boju, koje također traje dugo.Ja sam prvi put provela 3 i pol sata u salonu (možda i malo više).Dakle, strpljenja moraš imati.


Onda, komentari.Moje društvo je reagiralo odlično.Cure su bile oduševljene.A dečki?Eh, oni ne razumiju u čemu je fora i njima je to bezveze.No, da se razumijemo, ako se tebi to sviđa ničije mišljenje nije bitno.I da, budi spremna na upadljive poglede starijih gospođa.Ja mislim, da nisam prošla pored ni jedne bakice a da nije zadržala pogled na mojoj kosi nekoliko sekundi.


Također, s pranjem boja se sve više ispire i od one jarke dođe do pastelne (što je meni također lijepo).A, ručnik je poslije svakog brisanja mokre kose šaren.

Ima malo težih stvari s kojima se treba nositi kad imate takvu kosu, ali sve je to izdržljivo ako ti se takva kosa sviđa i ako ju nosiš s ponosom.Ja sam se brzo navikla na tuđe poglede, pogotovo dječje jer se oni oduševe i razveseli ih.Volim što se tako ističem u masi i nekad se sama našalim s tom bojom.Na primjer, nije me teško prepoznati, haha.

Kako vam se sviđa moja kosa?Što mislite o šarenoj kosi?Bi li se ikada tako ofarbali?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
weit: @laramiljak
E-mail: miljaklara@gmail.com

You Might Also Like

4 komentari

  1. Jako mi se sviđa šarena kosa *-* ♥
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja kosa je predivna! Ja sam takođe veliki fan takve kose! ☺♥

    javelina03.blogspot.com - Novi post ♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma mi se dopada tvoja boja kose! :)♥
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post i jako je dobro što te ne dotiče tuđe mišljenje, već se vodiš onim što tebe ispunjava i što se tebi sviđa :)
    Jako ti je lepa kosa, nikad nisam planirala to da uradim, ali volim da vidim na drugoj osobi :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe