The liebster award!♥

12:35

Hola equip!
Vjerojatno ste već negdje vidjeli ovaj tag.Pa, eto došao i je red i na mene da ga odradim.Hvala Sandri s bloga Senny na nominaciji. 



Kao što znate nisam ljubiteljica tagova, ali ne volim 'iskulirati' osobe koje me nominiraju te ne odraditi taj tag, tako da.. mogli bi krenuti s pitanjima koje je kreativno osmislila Sandra.


1. Ako bi mogla biti slavna osoba na jedan dan, čime bi se bavila (manekenstvo, gluma, pjevanje...)?

Hmm..s obzirom da su mi kao maloj stalno govorili kako ću jednog dana biti odlična manekenka (a nisam) mislim da bi to izabrala.No, ne bi odbacila ni opciju uspješne sportašice.


2. Youtube ili blogger? Napiši kratku debatu!

Ovo je teško, haha.Imala sam youtube kanal, doduše jako kratko vrijeme, ali oko toga ima puno više posla nego oko bloga.Trebaju se snimiti pa montirati videi.Nije lako, da se razumijemo.Treba puno više slobodnog vremena nego za blog.Naravno, i blog ima svoje nedostatke kao što su manja popularnost u svijetu, također oduzima dosta vremena za uređivanje slika (puno manje nego youtube, ali ipak oduzima).I blogeri i youtuberi su vrijedni više pažnje nego što je imaju jer oni u svoje blogove/youtube kanale ulažu i svoje vrijeme i ponešto novca.



3. Sa čime fotografiraš za blog?

Fotoaparat Nikon D3100.


4. Da možeš na jedan dan da se, kao djevojčica, farbaš u neku ludu boju kose, koja bi to bila?

Mogu i učinila sam to. :) Ispod svoje prirodne smeđe kose pofarbana sam u plavu i ljubičastu koje se vide najbolje kad dignem kosu. 



5. Vjeruješ li u duhove? Ako da, zašto?

Vjerujem u one dobre duhove, kao što je Kasper (haha).U one zle, što plaše djecu i zbog kojih se neka mjesta, osobito dvorci, nazivaju ukletima, ne vjerujem.


6. Misliš li da je instagram poseban? Zašto?

Da, definitivno je poseban.Na njemu možeš pronaći hrpu predivnih i posebnih slika koje te mogu inspirirati.A, ako kojim slučajem i ti uhvatiš neku fora 'fotku' možeš ju podjeliti na svom profilu.



7. Koji proljetni trend ti je omiljen?

Volim sve trendove vezane uz proljeće tako da mi je jako teško birati. 


8. Koji je, po tebi, najbolji prijatelj jedne bloggerke?

Moram priznati da mi ovo pitanje i nije najjasnije, ali pokušat ću odgovoriti na njega.
Pa, najbolji prijatelj jedne blogerke bi, po meni, trebala biti osoba koja ju podupire oko onoga što radi i voli i koja joj daje nekakve savjete da to radi još bolje. Hah. :)


9. Kada bi mogla biti lik iz neke knjige, koji bi bila i zašto?

Lina, iz knjige 'Pomrčina srca'.Ne zbog svega što je proživjela u Drugom svjetskom ratu već zbog njenog karaktera i njene hrabrosti.



10. Ako koristiš neke kul stranice na internetu poput online blender, kaži koje.

Koristim, upravo, online blender, i ono što većina nas svih koristi (tumblr, picmonkey, itd.)


11. Koliko je planner važan za jednu bloggerku? 

Iz mog iskustva, planner je poprilično važan jer u njemu zapisuješ sve što trebaš učiniti, neke svoje ideje..




Još jednom hvala Sandri na nominaciji, a ja nominiram:


Moja pitanja za vas su:

1. Zašto si se odlučila napraviti blog?
2. Kako su tvoji prijatelji i obitelj reagirali na to? Ako znaju.
3. Što je najluđe što si napravila?
4. Dan koji nikad nećeš zaboraviti? Ukratko ga opiši.
5. Navedi tri destinacije na koje bi najradije htjela otputovati.Zašto?
6. Zadnja osoba kojoj si rekla 'Volim te.'?
7. Gdje se vidiš u budućnosti?
8. Kad bi mogla napraviti nešto, a da te nitko zbog toga ne okrivljuje, što bi to bilo?
9. Tetovaža ili pirs?Zašto?
10. Što te čini sretnom?


Kako vam se sviđa tag?Što mislite općenito o tagovima?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com



You Might Also Like

5 komentari

  1. Baš mi se sviđa kako si sve ovo napisala. :) ♥
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Imaš savršenu kosu
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    OdgovoriIzbriši
  3. great post
    thank u for visiting my blog
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe