Spring outfit

16:38

Hola equip!
Dakle, hmm.. Prvo, isprike za ne objavljeni post već 2 tjedna.Znam da nema pretjeranog smisla da se ispričavam jer i sami znate kako je zadnja dva tjedna prije praznika, nemaš vremena disati od učenja, a kamo li napisati koji kvalitetan post.Hah.

Zato, danas sam vam pripremila opuštajući post vezan uz proljeće koje, Bogu hvala, počinje za 2 dana.Ljubiteljica sam proljeća osobito zato jer mi je tada rođendan i uglavnom najljepše trenutke proživljavam upravo u to savršeno godišnje doba.Nit' je zima, nit' je vruće, jednostavno je savršeno i raspoloženje se poboljšava.Ustvari točnije predstavit ću vam jedan ležerni outfit za 'profurat' ga u ovo doba godine.



Na sebi imam:
  • Sivu majicu [H&M] - Već ste ju mogli vidjeti u jednom postu.
  • Crna kožna jakna [Takko Fashion] - Naravno, nije prava koža.Lijepa jakna, lako se kombinira.
  • Crne hlače [New Yorker] - Prednost im je što nisam morala izdvojiti puno novaca za njih.Udobne su i lijepo stoje.Jedini problem je što imaju neki čudan miris koji me iritira.
  • Starke [Shooster] - A što reći o starkama kad ih vjerojatno svi imate? Heh 

 


U zadnje vrijeme privlače me tamnije kombinacije i često sam u crnom što se ne sliči mom karakteru.poprilično sam vesela i vedra osoba.Očito ova ''Stil je odraz tvoje osobnosti." i nije uvijek istinita. 






Što kažete na outfit?Veselite li se proljeću?Imate li ideja za idući post?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com









You Might Also Like

14 komentari

  1. Odličan post draga! Imaš predivan blog i predivan stil! Samo tako nastavi. ♥

    Pogledaj moj blog i učalni se ako želiš (ja na tvoj već jesam) -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je predivan, kao i cijeli blog !

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/03/spring-outfits-ideas.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nisam neki veliki fan starki, ali moram da priznam da mogu outfit da učine odličnim, a tvoj je upravo takav! x.

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.Slažem se, ni ja nešto ne obožavam starke jer su dosta neudobne i nisu predviđene za duže šetnje. ;)

      Izbriši
  4. Odlican post!
    Konacno je doslo toplije vrijeme da mozemo nositi neku tanju odjecu. Jako mi se svida tvoj outfit. Jednostavan je i lagan, bas odlican za proljece.

    Giveaway na mom blogu >>> beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post, sve ti jako lijepo stoji! ☺ Novi sam član tvog bloga, predivno pišeš i imaš jako lijep dizajn! :-)


    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe