Dobra fotografija zna gdje joj je mjesto.♡

17:38

Hola equip!

Petak je!Za vas koji još niste na praznicima vjerojatno olakšanje, a za mene još jedan dan bliže početku škole.
U ovom postu neću vas puno gnjaviti s tekstom, već sa slikama koje su nastale iz dosade.
Također, ovaj post ću iskoristiti da vam kažem da sam napravila weit profil.Zovem se, kao i na instagramu, @laramiljak.Ako i vi imate weit napišite u komentar vaše ime da vas zapratim, možete i vi mene. :)



Kod današnjeg mini 'photoshootinga' imala sam i pomagače, ili da bolje kažem modele.Moje kućne ljubimce.Ne može proći ništa bez njih, heh.

Uživajte u slikama! 














Kako vam se sviđaju slike?Koja vam je najljepša?Zašto?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
weit: @laramiljak
E-mail: miljaklara@gmail.com




You Might Also Like

16 komentari

  1. Odličan post! Sve slike su zaista divne i ne mogu izdvojiti najljepšu.☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su predivne :)
    Takoder ti moram reci da imas preslatke ljubimce ♥

    Giveaway > beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve su slike prekrasne i stavrno je teško izdvojiti jednu *0* ♥
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoji ljubimci su predivni! ☺ Slike su odlične!

    http://javelina03.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike su divne, svaka cast! ♥
    Nominovala sam te za jedan tag, pa pogledaj.

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. slike su predivnee! <3
    ne mogu izdvojit neku :*

    msxenia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe