5 stvari koje trebate znati prije nego otvorite blog

15:10

Hola equip!
Čitam postove blogerki koje pratim i hrpa ih je vezana uz proljeće, gotovo svi.I onda, bacam pogled kroz prozor i vidim što? Mokru cestu i prazno školsko igralište,a grane se njišu k'o lude.Kao da je jesen stigla, a ne to famozno proljeće.Ali, kad živiš u Rijeci moraš se naviknuti na to.Jedan dan sunce prži i jedva dišeš od vrućine, a već idući vadiš kišobran iz ormara.No dosta o vremenu, za danas sam vam pripremila pomalo drugačiji post.Dakle, malo ću vam 'pojasniti' što morate znati prije no otvorite blog.



Mislim da sam već dovoljno dugo u ovom svijetu bloganja da vam mogu pričati o tome i da bi ponešto mogli naučiti od mene.



1. BLOG NIJE POSAO


Ako vam je cilj bloganja samo zarada, suradnje i ništa više, nema potrebe da otvarate blog.Blog morate s voljom pisati, a ne s mukom i radi koristi.To vam ne treba biti obaveza nego hobi koji ćete raditi s guštom i užitkom.Mjesto na kojem ćete se osjećati najbolje i mjesto na kojem ćete iznosit svoja razmišljanja i možda pomoći nekome da u nečemu vidi nešto lijepo i pronađe inspiraciju u tome.


2. BUDITE ORIGINALNI

Prije svega, originalno ime.Pokušajte da ono bude povezano s vašom osobnosti i da privlači čitatelje.
Sadržaj vaših postova također bi trebao biti orginalan.Pobrinite se da nađete vlastiti stil pisanja i teme koje će privući čitatelje.Izgled bloga neka bude nešto što predstavlja vašu osobnost (kao i ime) i također trebao bi biti originalan.
U današnje vrijeme u bloganju je teško biti originalan, svako svakog kopira.Naravno, ima izuzetaka i svaka im čast.Ti izuzetci puno bolje prolaze u svijetu bloganja jer imaju nešto svoje, nešto što nitko drugi nema i zato čitateljima nisu dosadni.


3. HEJTERI

Naravno, njih se ne može izbjeći, ali oko njih ne treba razbijati glavu.Oni su svugdje prisutni i šire 'mržnju'.Mislim da je već svima jasno da su ljubomorni i da nemaju što drugo za raditi u životu.O njima ne volim puno pričati, jer nisu vrijedni ničije pažnje.


4. "SRAMOTA"

Vjerojatno vas muči što će reći vaši prijatelji, roditelji, rodbina, poznanici na vaš blog.Bez brige, imati blog nije sramota i nemate se što brinuti, nitko vas neće ismijavati.No, ako vas to baš jako muči i nije vam ugodno da pričaju o vašem blogu jednostavno im prešutite.Ako ćete iskreno, za moj blog, od osoba koje znam, znaju samo moja najbolja prijateljica i mama.


5. DOZVOLA RODITELJA

Ukoliko niste punoljetni, trebali bi pitati roditelje za dopuštenje.Ja to nisam napravila tako da vam nisam neki primjer.Mami sam rekla tek nedavno i nije se baš oduševila.Kao i svaka mama zabrinula se, ali lijepo sam joj objasnila da mi ne može i neće ništa biti. 
Ako vam roditelji odmah odgovore sa 'Ne.' nemojte odustati.Lijepo im objasnite da vam ne može ništa biti, da vaše ime ne mora biti nigdje prikazano i da možete izmisliti neko kreativno koje nema pretjerane veze s vama.


Je li vam ovo barem malo pomoglo ako ste mislili napravit blog?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com






You Might Also Like

6 komentari

  1. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Moja mama mene često uhvati da pišem postove i samo me 'takoreći' iskulira. Ne kaže ništa, pa ne znam tačno šta to znači. :D

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.Da, tako je nekako i s mojom. ;)

      Izbriši
  3. Odlican post draga! :) ♥

    Pratim te na GFC ukoliko zelis uzvrati
    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe