TAG for each blogger

21:21

Hola equip!
Pa evo i da ja odradim jedan TAG.Nominirala me Tijana i hvala joj. :)

Ja baš i nisam nešto od TAG-ova, ali ovaj mi se svidio pa ćete moći pročitati moje odgovore na pitanja iz ovog TAG-a.



1. Što znači ime tvog bloga?
Ime mog bloga je 'I'm LM!' što bi značilo 'Ja sam LM!', a LM su moji inicijali.Ime mog bloga predstavlja mene i trebalo bi značiti da čitajući moje postove upoznajete mene. 

2. Kada si napravila blog?
23.8.2015. 

3. Prvi post na blogu?
To je bio O&A s nekih 10-ak pitanja.Ako ga želite pročitati potražite u arhivi bloga jer ga ja ne misli ovdje 'reklamirati', haha.

4. Koliko blogova pratiš, a koliko tebe prati?
Pratim dosta blogova, a mene ih prati 43. 

5. Koli program koristiš za uređivanje slika?
Kao i većina blogerki PicMonkey, no nedavno sam počela i PhotoScape.

6. Koliko postova izbacuješ tjedno?
Koliko stignem.Uglavnom 2.

7. Post s najviše pregleda?

8. Najgori objavljeni post?
Milim da je to baš prvi post.Otvorila blog,a ništa ne znam o njemu i idem pisat prvi post, možete mislit. Haha.

9. Posljednji komentar koji si dobila na blogu?
Zahvaljujem.❤


10. Post s najviše komentara?

11. Koliko često si na blogu?
Gotovo svakodnevno, kad god stiknem. 

12. Koji je tvoj posljednji post?

13. Koliko postova imaš na blogu?
38 uključujući ovaj. 

14. Četiri popularne blogerke koje pratiš?
Zorannah, Ella Dvornik, Rafaella Beckran i.. i hmm mislim da su samo njih tri baš baš popularne.

15. Kako se zove tvoj 3., 5., 18. i 20. post?

16. Čime slikaš za blog?
Fotoaparatom (Nikon D3100) 

17. Koga nominiraš?


Imate li ideja za teme nekih nadolazećih postova?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com



You Might Also Like

9 komentari

  1. Drago mi je sto ti se svidja ovaj tag jer sam ga ja sastavljala tj. ja sam pitanja smisljala ♥ BAs si ga lepo odradila ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tag je odličan, svaka čast.Hvala ti. :)

      Izbriši
  2. Mnogo mi je drago sto si odradila tag, hvala ti puno... Sjajni odgovori <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan je tag, mnogo mi se sviđa. Blog smo napravile na isti dan haha <3



    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odogovori su jako zanimljivi kao i post, samo tako nastavi <3

    OdgovoriIzbriši
  5. ZANIMLJIV POST , VOLELA BIH DA I JA USKORO URADIM JEDAN. :)

    My new post is up, so check it out please!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/kitty-cat.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe