How to clean your makeup brushes?

22:03

Hola equip!
Vani grmi, sijeva, kiša lije, led se nakuplja na cesti, a ja ne znam što ću sa sobom od dosade.Uvukla sam se u kupaonicu (gdje se nevrijeme najmanje čuje) i počela razmišljati kako da se zabavim. Primijetila sam prljave četkice za šminku uz pomoć kojih sam jutros pokušala prekriti umor na svom licu i shvatila da bi bilo vrijeme da ih perem.Dohvatila sam sapun i krenula.
Vjerujem da većina vas zna kako se ovo radi, ali eto za one koji ne znaju nadam se da će im ovo pomoći.



Dakle, potreban vam je najobičniji sapun za pranje ruku, mali ručnik, papirnate maramice i, naravno, četkice.


Na četkicu stavite sapuna te ju smočite i čistite laganim kružnim pokretima po dlanu.Trljajte četkicu o dlan dok niste sigurni da je potpuno čista.Na kraju samo isperete četkicu i obrišete ju s papirnatom maramicom i ostavite na ručniku da se suši.



Isti postupak je i sa spužvicom iliti beauty blenderom.Samo nju ne morate u kružnim pokretima, jednostavno ju samo 'valjate' po rukama.



Zašto je bitno prati četkice za šminku?
Svakom uptrebom četkice ostaju ostatci proizvoda (rumenilo, puder, sjenilo...) te prirodna ulja iz naše kože.S vemenom toga je sve više i više te se počinju razvijati bakterije koje se vrlo lako prebacuju na lice i mogu izazvati nastanak bubuljica i pjega na našem licu.Gomilanje naslaga šminke četkice će učiniti hrapavijima što može iziritirati našu kožu, ukoliko je osjeljiva.Pranje četkica, tkođer, produljuje njihov 'životni' vijek.

Ja se svoje četkice trudim prat nakon svakog korištenja, ali ako kojim slučajem ne stignem onda je to svaki drugi dan.


Perete li svoje četkice?(Ako ne, obavezno počnite!)Imate li neki drugi način održavanja? :)

P.S. Kao što možete vidjeti polako uvodim neke novine na blogu.Želim da izgleda profesionalnije i nadam se da bar donekle uspjevam u tom, heh.

Ovo je jedan od rjeđih postova objavljenih preko tjedna.Idući post slijedi za vikend.

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com







You Might Also Like

10 komentari

  1. Fenomenalan post :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post. Ja svakako perem svoje cetkice. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Ja ih perem svaki drugi treci dan, zavisi. Ali ako mi treba odmah ista cetkica, samo je protrljam u vlaznu maramicu i onda u obicnu i spremna je za ponovno nanosenje senke ili bilo cega drugog :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Hvala i na ideji kako ih očistiti na brzinu. ;)

      Izbriši
  4. Sjajan post draga, bas mi se dopada tvoj blog :-)
    Uclanila sam se, nadam se da ces uzvratiti ! <3

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/bugs-bunny.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post kao i savjeti :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post na mom blogu! Ako možeš klikni na barem od jedan linkova iz posta :) Hvala! ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan, vrlo koristan post! Rutina čišćenja četkica nam je identična.
    Tvoj sam novi, 40 čitatelj!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Blog ti izgleda odlično, a ovaj post je bio vrlo koristan.. :) <3


    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe