Be original

13:31

Hola equip!

Prvo, želim vam se zahvaliti na 40 članova.Hvala vam!Nije neka prevelika brojka, ali meni puno znači.

Tema današnjeg posta je originalnost.Nije lako biti originalan.Nedavno sam naišla na ovaj citat: "Ako želiš biti originalan moraš biti spreman da budeš kopiran." i on me potaknuo da vam pišem ovo.



Sve je u originalnosti, dobro nije baš sve sve, ali puno toga.Originalnost je imati svoj stav kao i biti hrabar.Jer, ako nisi hrabar, ne možeš biti ni originalan.Jedno bez drugoga ne ide.Kako?Pa ovako: ako želiš isfurati neki stil koji si sam smislio, a nemaš hrabrosti izaći u takvoj kombinciji iz kuće, kakva je to originalnost?Nikakva.Ako želiš nešto isfurati moraš biti hrabar i znati se nositi s reakcijama okoline.Kako pozitivnim tako i negativnim.

Kako se nositi s reakcijama? Onim pozitivnima se pristojno zahvaliti, a negativne ignorirati, jednostavno je.


Kad se napokon odvažiš izaći u javnost tako da se po nečemu izdvajaš iz mase ljudi će se možda okretati za tobom, ali to je vjerojatno zato što će im se svidjeti.Kada sam se odlučila ovako ofarbati (slika gore) nikome nisam rekla.Uglavnom sam pokupila komplimente od svog društva, ali i znatiželjne poglede ostatka škole.Isplatilo se ovo napraviti od kose jer me čini sretnom i posebnom, ističem se.


Originalnst nije samo u stilu, frizuri - izgledu, već i u stavu.Stav je također bitan ako želiš biti originalan.Imati svoje mišljenje znači misliti svojom glavom, a ne kopirati ljude oko sebe.i njihova mišljenja misleći kako ćete im se tako svidjeti.Najgore je biti kopija.

Budi originalan jer original je uvijek bolji od kopije!

P.S. Možete vidjeti da sam promijenila dizajn bloga, nadam se da vam to nije zasmetalo i da vam se sviđa.

Što vi mislite o originalnosti?Kako vam se sviđaju ovakvi postovi?Želite li da ih nastavim pisati?Što mislite o novom izgledu bloga?


Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com



You Might Also Like

19 komentari

  1. Sviđa mi se post! I zelim ti puno uspjeha!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Ja baš jako želim da se ofarbam u neku svetlo roze boju međutim, nisam baš hrabra. Ali me je ovaj post baš inspirisao i podstakao da ću to svakako uraditi ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.Drago mi je da sam te bar malo ohrabrila. :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se ovaj post, pogotovo to što si spojila hrabrost i originalnost. I što si i sama originalna i hrabra. Kosa je skroz otkačena i meni se dopada, drago mi je što se osećaš posebno. Tako i treba <3
    P.S. ubaci neku ovaku tumblr sliku kose na tumblr :D hahah

    Girly world
    novi post na mom bloguu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post, uclanila sam se u tvoj blog, pratim te preko GFC-a nadam se da ces uzvratiti! <3 :)

    http://marinailes9.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je tvoja kosaa bas neobicnaa i nekako si posebna sa tom bojom kose. Mislim svi ono smedja,crna, plava kosa ali ovo stvarno izgleda otkaceno i ludoo u pozitivnom smislu. Mislim da je nesto slicno Vininoj kosi. Inace nastavi da pises ovakve postove. Zasluzujes i vise od 40 + citaocaa, uclanila sam se.Izgled bloga je odlicaan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, puno mi znače ovakva razmišljanja. :)

      Izbriši
  6. Dizajn je savrsen I ceo blog je jako pregledan i svetao! Divno!

    Zapratila sam te, pa ako zelis uzvrati, znacilo bi mi. Takodje bih volela da posetis moj blog I kazes mista mislis o njemu :D
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jel to tvoja boja kose? Savrsena je.
    Odlican je post
    Hvala ti sto si posjetila moj blog
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan post,zaista ti je divna kosa i cestitam na 40+ clanova zasluzila si barem jos hiljadu ako ne i vise imas jako lep blog i moram da pohvalim izgled bloga divan je:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Kosa ti je jedinstvena i prelepa! Zaista treba hrabrosti za tako nešto, zato svaka ti čast. Ako se tebi sviđa, ne obaziri se na tuđa mišljenja. :)

    jasminadimitri.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Divne slike ♥
    Novi post na mom blogu,znacilo bi mi kad bi pogledala i uclanila se ♥
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. odličan post, sviša mi se, kao i tvoja boja kose, ističeš se i posebna si <3

    http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    pogledaj moj blog i učlani se ako želiš

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe