DIY - Neseser

22:25

Hola equip!
Na redu je još jedan DIY, znam da ih volite pa sam se odlučila napraviti još jedan.Dakle danas ću vam pokazati kako napraviti jedan mali neseser iliti malu torbicu za šminku koju možete staviti u školsku torbu ili pak torbu za grad kako vam se kozmetika ne bi gubila po ruksaku i velikoj torbi.Da se razumijemo, moje vještine u šivanju nisu Bog zna kakve, ali potrudila sam se i nadam se da to cijenite.



Bilo mi je potrebno:
  1. Tkanina
  2. Konac i igla
  3. Škare
  4. Ravanalo
  5. Olovka
  6. Patent


1. Odrežite dva jednaka komada tkanine (ako imate dvije različite super ako ne nema veze) po mjerama sa slike.


2. Prišite tkaninu na patent s obije strane na isti način.Ne znam kako da to objasnim pa pogledajte slike, one ipak govore više od riječi.Nakon što prišijete patent za tkaninu preokrenite ju tako da ono što bi trebalo biti unutra sada stoji s vanjske strane.


3. Potom zašite rubove istaknute na slici te nakon toga kutove, kako je prikazano.



4. Na kraju sve preokrenete i malo 'posložite' tj. namjestite da lijepo stoji i ukrasite patent.Ja sam to napravila s ovom kuglicom kju vjerujem da znate napraviti i da ste već negdje vidjeli kako, ali ako iste ispod imate postupak.



Što se tiče šivanja, kao što već rekoh nisam neki ekspert u šivaju, stoga vas ne želim učiti kako se to radi.Radije pitajte mamu,baku ili nekoga kome to stvarno ide od ruke da vam pomogne.Sigurna sam da znaj bolje od mene.




Ja znam da ne znam najbolje objašnjavati tako da ako vam nešto nije jasno slobodno me pitajte u komentar, rado ću vam pojasniti (barem pokušati haha).

Kako vam se sviđa?Imate li kakvih ideja za buduće DIY-eve?

Instagram: @laramiljak

Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com







You Might Also Like

7 komentari

  1. Baš mi je potreban novi neseser! :)
    O šivenju pojma nemam, mada, okušaću sreću. :D A tvoj neseser je predivan, tkanina je prelepa, a i ovaj čupavac takođe. :D <33333333333
    I nemam neke ideje za DIY, ali ako se nečega setim naposaću. :) <333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je potreban novi neseser! :)
    O šivenju pojma nemam, mada, okušaću sreću. :D A tvoj neseser je predivan, tkanina je prelepa, a i ovaj čupavac takođe. :D <33333333333
    I nemam neke ideje za DIY, ali ako se nečega setim naposaću. :) <333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepo si napravila neseser, stvarno mi se sviđa. :)
    Sviđa mi se i tvoj post kao i cjelokupan blog. :)

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se / uzvratit ću http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/avon-colortrend-maskare-usporedba.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Preljepo si napravila ovaj neseser :* ♥
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan DIY, svaka čast! Meni DIY nikada ne uspije :( haha
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post ♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe