Dark lipstick - recenzija

17:27

Hola equip!
Zašto ovaj vikend nije izašao post?Bit ću iskrena, nije mi se dalo, nije mi bilo ni do čega tako da vas molim za razumijevanje.

Već poduže vrijeme sam ludo zaljubljena (ne, ne u dečka) u tamne ruževe i olovke za usne.Zaluđena sam njima i odlučih vam napraviti (svoju prvu) recenziju jednog od mojih ruževa i jedne olovke.To su wet n wild ruž u nijansi E916D i s.he olovka nijanse 003.Razlog zbog kojeg su oboje u istoj recenziji je taj da ih uvijek koristim zajedno (gotovo nikad odvojeno).No, da krenemo prije nego vam sve izbrbljam u uvodu..


Dakle, odlučila sam vam predstaviti svoj najtamniji i najdraži ruž.Kao što već spomenuh njegova je nijansa E916D.Jako lijepo izgleda na usnama i dugo sam tražila takvu nijansu sve dok nisam slučajno naletjela na ovaj ruž u dm-u.Nije neka posebna marka tako da se ne mora izdvojiti povelika svota novaca za njega (oko 20-ak kn)



Tekstura i nije nešto.Iskreno, ne sviđa mi se, ali može se izdržati sve dok je nijansa neodoljiva. Poprilično se brzo 'pojede' s usana i mora ga se brzo ponovo nanositi, što i nije najjednostavnije.Tako je, ni nanošenje nije najlakše.Bolje rečeno, teško je i mora se pažljivo prolaziti uz rubove usana.No, uz malo strpljenja da se srediti da izgleda bezprijekorno na usnama.




Sad je red na olovku.Kao što rekoh u nijansi 003.Jako je slična nijansi ruža, skoro pa ista što me jako razveselilo.


Tekstura je, za razliku od ruža, jako dobra.Lako se nanosi i bez problema se mogu popraviti rubovi.I više sam nego zadovoljna s njom,Preporučujem svima.


S obzirom da je sličnost između nijansi ogromna koristim ih zajedno.Prvo stavim olovku te preko nje ruž.Sve skupa izgleda jako dobro i privlači poglede.

  




Sviđa li vam se nijansa?Volite li ovakve ruževe?

Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com





You Might Also Like

5 komentari

  1. Nijansa je zaista predivna. Odličan post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, sviđa mi se! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. interesting color, i also want to try wet n wild brand, but couldn't to find it yet

    better than yesterday GUERLAIN GIVEAWAY on my blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Nijansa je predivna i koliko sa slike mogu vidjeti izgleda odlično na tebi. Ja sam opsjednuta tamnim ruževima i drago mi je da si napisala ovaj post.
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna je nijansa.. Voljela bih si priuštiti nešto od WetNWild proizvoda jer ih dosta blogerica hvali.. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe