''Stil je odraz tvoje osobnosti." - Everyday Outfit

20:54

Hola equip!
Po naslovu možete vidjeti da je red na još jednom outfit post.Ovaj outfit vam je vjerojatno poznat ako ste pročitali post s Trsata - Lara's photography - Trsat.Dakle, ovo je kao 'nastavak' tog posta samo što je ovdje glavna tema outfit kojeg sam nosila tog dna.Uglavnom, da ne duljim i ne petljam ove rečenice kao neku pletenicu krenimo..




Na sebi imam:
  • Sivu majicu dugih rukava [H&M] - Čudno stoji i u njoj izgledam deblje.Haha.No, lijepa je  udobna pa nije problem provest poslijepodne u njoj.
  • Crnu vestu [H&M] - Imam još jednu istu sivu i obadvije su super.Jednostavno podignu outfit.
  • Uske traperice [dobila sam ih na poklon] - Preudobne i savršeno ocrtavaju linije tijela.Ponekad mislim da sam u tajicama kad ih nosim.
  • Gumene cipele [Planet obuća] - Nisu Bog zna kako udobne, ali su odlične za kišu i daju odjevnoj kombinaciji živost.
  • Crna jakna s krznom [New Yorker] - Ne znam jesam li imala bolju i ljepšu jaknu.Posebna je.Jedina mana je što se krzno (koje naravno nije pravo jer da je, ta jakna ne bi bila u mom vlasništvu) može skinuti i kako ima dugmiće jako e lako otkopčavaju.





Kako sam došla na ideju za ovaj outfit?
Pa, zapravo ni sama ne znam.Umjesto traperica je trebala biti suknja i crne najlonke pa ove cipele.Taj stil me jako privlači, ali taj dan nisam bila raspoložena za suknju pa sam rađe iz ormara izvukla traperice i navukla ih na noge.Tražila sam što običniju majicu i vestu kako sve ne bi izgledalo prekičasto sa cipelama, a jakna nije mogla biti druga da me dovoljno zgrije.



Kako vam se sviđa outfit?Imate li ideja za idući post?


Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com





You Might Also Like

8 komentari

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe