Nebula in a bottle - DIY

22:16

Zdravo!Na redu je DIY post.Pokazat ću vam kako napraviti nebulu (iliti maglicu) u boci.Nebula je međuzvjezdani oblak koji je sačinjen od prašine i plinova.Neću vam sad pisati cijelu enciklopediji o nebuli,bez brige.Ova mala definicija nebule je tu čisto da znate o čemu je riječ.Dakle, ovo sam vidjela još prije par godine i uvijek sam mislila da je riječ o crtanju po bocama ili nečemu sličnom dok prije mjesec-dva nisam vidjela tutorial kako se to radi i odlučila sama pokušati i sama.Danas sam napokon našla vremena za to.Nije ispalo kako sam željela,ali dobro.Nadala sam se da će ispasti malo tamnije.Poprilično je zanimljivo i služi kao lijepa dekoracija.



Bilo mi je potrebno:
  1. Staklena boca/teglica
  2. Vata
  3. Boje (roza,tamno plava,svjetlo plava,ljubičasta)
  4. Čaše (onoliko koliko imate boja)
  5. Voda
  6. Šljokice
  7. Štapići


1. Pomješajte boje s vodom.Stavite boje koliko mislite da je potrebno da dobijete željenu nijansu (preporučujem da stavite više).



2. U bocu stavite vate te ulite jednu boju.Ako ste stavili previše boje jednostavno dodajte još vaet i natopite ju uz pomoć štapića (ako me kužite).Nakon što ste zadovoljni s omjerom boje i vate dodajte šljokice.



3. Opet dodajte vatu i napravite isti postupak samo sa drugom bojom.Postupak ponavljate sve dok ne dođete do vrha boce.


_______________________________________________________________






Ja se iskreno nadam da ste skužili kako ovo napraviti,nisam sigurna da sam dobro objasnila,ali nije teško..Ako vam nešto nije jasno pitajte u komentar i naravno ostavite svoje mišljenje.Također, dobrodošle su i želje za idući post.

Sretan Božić svim pripadnicima pravoslavne vjeroispovijesti!Nadam se da ga provodite s najmilijima i u sreći. 

Lysm<3


Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara



You Might Also Like

35 komentari

  1. Jao , prelepo je ispalo ! Svojevremeno sam i ja napravila ovakav DIY na svom blog-u i Youtube kanalu :)

    Jana P. Diary

    OdgovoriIzbriši
  2. amazing you have a blog dear!
    I really like it here, your appearance
    and how you write, really very good.
    I really like this blog, I have to you
    small question, can agree on follow for follow?
    I like to be in touch with amazing blogs
    really inspire me :)
    kisses from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme ovo je odlican DIY! Bas mi se svida :)
    Javila sam ti se na e-mailu hehe :)

    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow ovo je baš super ispalo moraću da probam. :) ♥

    http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo je lepo ispalo, odlična dekoracija, plus se lako pravi.☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Super diy, jako mi se dopada. Baš si dobro objasnila postupak pravljenja i slike su odlične :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična ideja. DIY izgleda predivno!
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - pročitaj novi post na mom blogu i ako ga zapratiš javi mi u komentarima kako bih ti uzvratila ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post, jako je zanimljiv :)
    Pogledaj moj video https://www.youtube.com/watch?v=BLsiBjNpFDg

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan diy!Sigurno cu ovo da napravim!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično je ispalo! Viđala sam ovo na yt i baš izgleda tumblr :D

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post!!!

    Ako zelis pogledaj i uclani se na nas blog- diyformi.blogspot.rs

    P.S: Uzvrati komentarom ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. ovo je predobra ideja svakako cu je probati

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/01/essence-stay-all-day-16h-tekuci-puder.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post, sviđa mi se i tvoj cijeli blog :) Ako želiš posjeti moj blog i prijavi se za giveaway koji je u tijeku :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Sajan post draga!Veoma kreativno!

    https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. DIY je predivan! O Bozee, mnogo mi se dopada i sigurno ovo pravim prvom prilikomm!!

    Novi post, pa pogledaj ako zelis-- www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Sjajan post, pogledaj moj blog i učlani se ako želiš :)
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  17. DIY je predivan <3
    Isprobat ću ga :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe