Nail Art - Meow!

11:42

Hello ekipa!
Da se odmah osvrnem na prošli post, jako sam se veselila tom postu i nadala se da će se i vama svidjeti, ali vidim da nije tako.Žao mi je ako sam vas razočarala s tim postom, ali iskreno sam se nadala i na neki način bila uvjerena da će vam se svidjeti.No, bilo pa prošlo, okrenimo se ovom postu.
Puno sam razmišljala o čemu pisati, a da se to vam stvarno svidi.Primjetila sam da su nail art postovi baš oni koje najviše čitate i odlučila napraviti još jedan takav.

Tamo još par tjedana prije Božića naručila sam si nekoliko stamping nail art paleta.Dvije su mi došle tek u četvrtak, koliko su kasnile mislila sam da neće ni doći.S obzirom da je jedna od njih Božićna ona će poslužiti tek za 11 mjeseci.Danas sam odlučila isprobati ostale pa je ovaj post 'posvećen' njima.(na kraju posta ću vam ostaviti linkove gdje ih možete naručiti)



Bilo mi je potrebno:

  1. Bijeli (BEAEB),crni (65) i srebrni, šljokasti (DGAD) lak
  2. Nadlak
  3. Essence-ov 'nail art glow in the night' lak
  4. Stamping nail art palete i potreban pribor za to


1. Sve nokte sam nalakirala bijelim lakom, a nokat na srednjem prstu srebrnim šljokastim lakom.Te preko srebrnog (srednji prst),palca i prstenjaka sam stavila lak koji svijetli u mraku.



2. Izabrala sam dva motiva s dvije palete, te ih namazala crnim lakom i ostrugala ostatak laka.Otisnula sam uzorak na nešto poput pečatića (ne znam kako se to zove, ups) te sam to otisnula na nokat.





3. Na kraju sam samo sve nalakirala nadlakom.



Palete možete naručiti ovdje:

To bi bilo to od ovog posta.Ispričavam se što postovi ne izlaze toliko često,ali na žalost nemam vremena.Potrudit ću se izbacivati ih češće.

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com






You Might Also Like

7 komentari

  1. Predivaan nail art, bas si se potrudila, odlicno je ispalo ^_^ <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post.
    Ako hoces uclani se na moj blog, pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post! Nokti divno izgledaju, a cijeli postupak uopce ne izgleda komplicirano. Volim kad neko postavi nail art ideje, nadam se da ce ih na ovom blogu biti jos puno puno :)
    Pogledaj novi post kod mene i ostavi par pitanja za q&a: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će jer i sama obožavam ovaj tip postova.I hvala ti. :)

      Izbriši
  4. Preslatka manikura! *o*
    Mnogo mi se sviđa šljokičasti lak :)


    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe