Drawing

23:51

Pozdrav svima!Moj prvi post u 2016. godini.Nadam se da će ova godina biti dobra što se tiče bloga,bolja od prošle (nije bila loša,ali uvijek može bolje).Za današnji post nisam imala nikakve inspiracije.Buljila sam u prazno i ništa mi nije dolazilo u glavu o čemu da pišem.A,onda sam uputila pogled ka ormaru koji je izljepljen mojim crtežima i dosjetila se da bi mogla jedan post posvetiti jednom od svojih najdražih hobija-crtanju.



U ništa ne ulažem toliko truda koliko u crtanje.Svakim svojim crtežom sam sve bolja i nadam se da ću jednog dana s ponosom gledati svoje crteže iz ove dobi.Crtanjem ispunjavam višak slobodnog vremena i pokušavam da se ljudi,na neki način,dive onom što nacrtam.U rujnu sam krenula u srednju školu,za grafičkog urednika-dizajnera i to je smjer u kojem se traže dobre crtačke vještine.Sudeći po mojim ocjenama iz stručnog predmeta u kojem se to traži profesor je zadovoljan i sviđaju mu se moji crteži.

Najviše crtam s bojicama jer je najjednostavnije za počistiti nered poslije crtanja,a i može se dobiti lijep crtež.Također,tempere su mi jedna od najdražih tehnika.Njima mogu što poželim,stvarati nijanse,sjene,prijelaze iz svjetlije u tamniju boju i mnogo drugih stvari.Crtanje je za mene više od hobija,to je moja prva ljubav i nešto što volim od kad znam za sebe.

Imam stvarno puno crteža,za vas sam izdvojila neke.Željela bi da mi kažete svoje mišljenje o njima i što bi trebala popraviti.Hvala vam na svakom komentaru i savjetu koji ostavite.Uglavnom crtam ono što volim i što mi znači tako da vas molim bez hejtanja bio čega sa ovih crteža.

                                                       
                                                                



                                  

                                  
- ovo je crtano na ljubičastom hameru -








Koji vam je crtež najljepši?Volite li vi crtati?

Predlažite mi o čemu da pišem,što bi voljeli čitati. :)

P.S. Imam novi ask,a onaj stari sam deaktivirala (razlog nije bitan).Ako vam nešto treba pitajte me na ovaj -> @miljak87

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara

You Might Also Like

16 komentari

  1. Fenomenalan post :) Prelepo crtaš :D definitivno jabolji crtež mi je sa limenkm...Svaka ti čast :D
    I ja mnogo volim da crtam samo što se ja večito opredeljujem za tempere ili akarilne boje... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, predivni su crteži! Stvano imaš talenta.☺ Ja volim da crtam, ali mi to baš i nije talenat, pa se uglavnom opredeljujem za bojenje. To mi je kao relaksacija.☺ Mnogo mi je sladak crtež Stitcha♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.Ne moraš piti talentiran da bi nešto radio.Talent nije presudan.Naravno,i on je bitan,ali puno je bitnija volja i vježba.Znaš onu,sve se može kad se hoće. :)

      Izbriši
  3. Sjajn post!Divno crtaš svaka čast♥I ja isto volim crtati
    https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. OMG, predivnoo crtaš :)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-5-do-kraja-godine-kraj.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful post! I like your blog! xx

    Maybe we could follow each other and become Blogger friends?
    If you'd like to, please follow me on the both of my blogs :

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-9.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/inspire-me.html

    And let me know that you are following me in the comments of my newest posts so I can follow you back.

    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  6. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW!!!!!!!!!!!
    Crtaš savršenooo, oduševljena sam! Svaka čast curo! Stvarno imaš talenta. I ja također obožavam crtanje i sve tvoje slike su mi izvanredne i nadam se da ćeš u budućnosti postavljati još svojih crteža.
    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako želiš pogledaj i ti moj i učlani se ako ti se svidi. :D
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. OMG OVO JE PREEEESAVRSENO. DA LI SI TI NORMALNA KOLIKO DOBRO CRTAS.. MOJ SI IDOLL..♥♥
    Ja sam tako ne talentovana za crtanje da je to neverovatno. Ali ti covece, zavidim ti.. Prvi i drugi crtez je prostoo *-* *-*

    Na mom blogu je novi post, vezano za tinejdzerski zivot pa pogledaj. :)I ako zelis uclani se.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, hvala ti.I da, normalna sam skroz.Valjda, hah.Učlanjena sam. :)

      Izbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe